معاون وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه درفشی‌فر بازدید کرد

۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۴:۵۶:۳۲
کد خبر: ۵۸۰۵۰۳
معاون وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه درفشی‌فر بازدید کرد
سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از مجموعه‌های ورزشی شهید درفشی‌فر، کمپ زنده یاد ناصر حجازی و شهید حیدرنیا بازدید کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید علی آقازاده در بازدید از مجموعه ورزشی شهید درفشی فر محل تمرین پرسپولیس به بررسی آخرین وضعیت این مجموعه ورزشی که به تازگی زمین چمن آن نیز بدلیل بازسازی گودبرداری شده، پرداخت.

در این بازدید حسین خبیری مدیر مجموعه شهید درفشی فر نیز به تشریح وضعیت موجود ورزشگاه و اقدامات مورد نیاز جهت آماده سازی و بهره برداری مجدد آن پرداخت.

در ادامه آقازاده از کمپ زنده یاد ناصرحجازی، مجموعه اختصاصی باشگاه استقلال، هم بازدید و بر حل مشکلات این مجموعه از جمله سند مالکیت آن نیز تاکید کرد. وی ارائه گزارشی از مراحل و مکاتباتی که تاکنون در این زمینه صورت گرفته را به منظور بررسی و حل مشکل خواستار شد.

معاون وزیر ورزش و جوانان،  به اجرای طرح جامع در این مجموعه نیز تاکید کرد.

سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در آخرین بازدید با حضور در مجموعه ورزشی شهید حیدرنیا متعلق به اداره کل ورزش و جوانان شمال غرب تهران از بخش های مختلف این مجموعه از جمله استخر روباز ،سالن چند منظوره سالن و خوابگاه اسکواش و دیگر بخش ها دیدن کرد.

آقازاده در حین بازدید با سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال و گرشاسبی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز در خصوص مجموعه های ورزشی دو باشگاه به مذاکرات تلفنی پرداخت.

این بازدید در راستای اهمیت مجموعه های ورزشی شهر تهران و لزوم سرویس دهی بهتر به اهالی ورزش همچنین دو باشگاه پرطرفدار پایتخت و حل موانع و مشکلات این مجموعه ها انجام و سید علی آقازاده به رفع موانع و حل مشکلات و حمایت وزارت ورزش و جوانان در این خصوص تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز