سوالات یک قرارداد؛

معمایی به نام جباری/ ۸محبوب، هنوز بازیکن استقلال نیست!

۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۶:۲۳:۲۲
کد خبر: ۵۸۱۰۰۵
معمایی به نام جباری/ ۸محبوب، هنوز بازیکن استقلال نیست!
بازی دیروز استقلال مقابل نساجی مازندران، مجهولات معادله استقلال-جباری را بیشتر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، قرارداد دو ساله مجتبی جباری با آبی‌های تهران خبر خوشحال کننده‌ای بود که اگرچه گفته می‌شود سرمربی استقلال را غافلگیر کرد اما موجی از شادی را میان هواداران این تیم به وجود آورد اما این هافبک با تجربه هنوز جایی در تیم جدید منصوریان پیدا نکرده است!

از آنجا که سهمیه بزرگسالان استقلال جای خالی ندارد، یک بازیکن باید از این لیست کنار گذاشته شود و در این بین نام هرائرمگویان به عنوان خروجی تیم، پررنگ تر از بقیه نفرات است. اما مشکلی که استقلال دارد طلب سنگین این بازیکن است که به باشگاه تهرانی اجازه نمی‌دهد به راحتی او را کنار بگذارد بنابراین مجتبی جباری هنوز قادر به همراهی تیمش در فصل جدید نیست!

بازی دیروز استقلال مقابل نساجی، مجهولات معادله استقلال-جباری را بیشتر کرد. حضور مدافع ارمنی به عنوان بازیکن اصلی مقابل تیم نامدار مازندران نشان می‌دهد که منصوریان خیلی هم تمایلی به از دست دادن او ندارد و اصلا شاید او در این نقطه دچار تردید شده است. کنار گذاشتن مگویان اگرچه سن تیم را پایین خواهد آورد اما مساله‌ مهم این است که آبی‌ها برخلاف خط هافبک، مهره‌های دفاعی زیادی ندارند و خروج هِرا مدافعان کم تعداد استقلال را کمتر خواهد کرد.

از طرفی عدم حضور مجتبی جباری در بازی دیروز و در حالیکه تمام نفرات جدید امتحان شدند، علامت سوال این معما را بزرگتر می‌کند. چرا منصوریان در اولین بازی جدی تیمش از مهره‌ای که قرار است مهندس تیم در طول یک سال شود استفاده نکرد؟! معمولا بازی‌های اینچنینی فرصت خوبی است نفرات جدید با نفرات پخته تیم هماهنگ می‌شوند و مربیان سعی می‌کنند اتحاد تیمی را از همین ابتدا پایه ریزی کنند تا با شروع لیگ تیمشان انسجام قابل قبولی داشته باشد اما حالا می‌بینیم که طراح استقلال در اولین بازی تدارکاتی غایب است و همین مساله شایعه مصدوم بودن او را جدی می‌کند.

اعتراض دکتر باشگاه پس از بستن قرارداد با جباری و پس از آن اظهارات مدیرعامل مبنی بر اینکه حتما قبل از ثبت قرار داد از جباری تست پزشکی گرفته خواهد شد، نشان می‌دهد که حساسیت روی این موضوع بالاست و حالا برای افتخاری نیز اهمیت ویژه‌ای دارد.

با این اوصاف شاید اصلا پرونده جباری در استقلال به کلی بسته شود و در این حالت باید پرسید که چرا آبی‌ها بدون انجام تست‌های پزشکی جباری را مقابل دوربین‌ها قرار دادند تا ماجرا اینقدر پیچیده شود؟!

شاید هم استقلال جباری را حفظ کند و اورا تحت درمان قرار دهد تا به آمادگی برسد و از اواسط مسابقات وارد تیم شود. و البته ممکن است جباری اصلا مصدوم نباشد و به زودی با کنار گذاشته شدن یک بازیکن بزرگسال وارد تیم شود.

به هرحال همه این مجهولات به زودی و با پشت سرگذاشتن تست پزشکی حل خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز