والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا؛

ظریف: برای سرگروهی محکوم به شکست تویودا هستیم

۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۷:۳۶:۵۷
کد خبر: ۵۸۱۰۳۵
ظریف: برای سرگروهی محکوم به شکست تویودا هستیم
لیبروی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: برای کسب عنوان سرگروهی مرحله دوم رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا باید نماینده ژاپن را نیز شکست دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم والیبال بانک سرمایه در نخستین دیدار مرحله دوم رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا موفق به شکست سه بر یک بائیک موتور پکن شد.

لیبروی با تجربه تیم والیبال بانک سرمایه با اشاره به از دست دادن امتیاز یک ست بازی با نماینده چین گفت: به طور معمول بازیکنان والیبال ایران مقابل تیم‌هایی که پیروزی‌شان حتمی است، خیلی با انگیزه ظاهر نمی‌شوند و مسابقه با تیم چین نیز چنین شرایطی داشت.

فرهاد ظریف تصریح کرد: در مسابقه با نماینده چین مطمئن بودیم که پیروز می‌شویم، البته از دست دادن یک ست باعث شد تیم تحت فشار جوهره خودش را نشان دهد.

وی در مورد مسابقه فردای نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا برابر تویودای ژاپن گفت: پارسال این تیم را آسان شکست دادیم. این تیم از نماینده چین قوی‌تر است ولی بانک سرمایه برای سرگروهی و رسیدن به فینال باید تلاش کند.  خوشبختانه کادر فنی همه موقعیت‌ها را بررسی کرده‌اند و بازیکنان هم با ماموریت خود آشنا و توجیه هستند.

بانک سرمایه فردا در دومین مسابقه مرحله دوم رقابت های باشگاه های آسیا به مصاف تویودا ژاپن می رود.

نظر شما