مهرو کمرانی در گفتگو با برنا:

مبارزه کیمیا مردانه بود/ از عملکرد تیم راضی هستم

۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۸:۲۵:۱۳
کد خبر: ۵۸۱۱۴۱
مبارزه کیمیا مردانه بود/ از عملکرد تیم راضی هستم
سرمربی تیم تکواندوی بانوان گفت: در بخش بانوان بچه ها خیلی خوب ظاهر شدند و من به این تیم امیدوارم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان درخصوص عملکرد بانوان تکواندوکار در مسابقات جهانی کره جنوبی صحبت کرد.

کمرانی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: مسابقات خیلی ساده نبود و یک رویداد خیلی بزرگ بود و مهمتر اینکه یک مسابقه خیلی شلوغ تری بود از لحاظ شرکت کننده ها و از تمام کشورها آمده بودند و بچه هایی که از المپیک جا مانده بودند همه تلاششان را کردند خود را به این مسابقات برسانند. خیلی از المپیکی ها حذف شدند در این مسابقات و این نشان می‌دهد که سطح مسابقات عالی بود.

وی در ادامه افزود: من از تیمم خیلی راضی بودم. غیر از کیمیا علیزاده بچه های دیگر نیز رکوردهای خودشان را شکستند در این بازی ها، ما دو بازیکن داشتیم که تا فینال آمدند ولی متأسفانه در بازی چهارم و بازیکنانی که رنک داشتند را شکست دادند. پارسا شاید می توانست مدال دوم و نقره ما باشد که سر یک اشتباه فردی بازی را از دست داد و حتی حریفش باور نمی کرد که بازی را به این سادگی گرفته باشد. یک اشتباه داوری و یک اشتباه فردی باعث این شکست شد. در بخش بانوان بچه ها خیلی خوب ظاهر شدند و من به این تیم امیدوارم بچه ها خیلی خوب بودند از تک تک آنها ممنونم و از مربیان پایه تشکر می کنم و امیدوارم که در رقابت‌های جهانی بعدی تیم بانوان ایران روی سکو باشد.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: کار کیمیا کار مردانه ای بود. کیمیا از بازی دوم آسیب شدید زانو دید و نمی خواستم که در فینال بازی کند و با اصرار خودش که گفت من نماینده کشورم هستم و باید تا آخرین لحظه باید توانم را بگذارم و من مخالف بودم که کیمیا برود روی شیاپجانگ ولی خواست خودش بود و از او تشکر می کنم به خاطر ارده اش و یاد داد که آدم تا آخرین لحظه باید برای هدفش بجنگد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز