بازدید معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش از اردوی تیم ملی بانوان؛

محمدیان: کاراته در المپیک ۲۰۲۰می تواند تاریخ ساز شود

۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۴:۳۲:۰۸
کد خبر: ۵۸۲۰۶۵
محمدیان: کاراته در المپیک ۲۰۲۰می تواند تاریخ ساز شود
محمدیان، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان امروز با حضور در سالن شهید کبگانیان تهران از نزدیک نظاره گر تمرین کاراته کاهای تیم ملی بانوان بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این بازدید، محمدیان ضمن تشکر از مسئولین فدراسیون کاراته، کادر فنی و بازیکنان گفت: خوشبختانه در حال حاضر و با مدیریت محمدصادق فرجی آرامش خوبی در این رشته حکمفرماست.

وی افزود: رئیس فدراسیون کاراته با تعامل و همکاری با مسئولین وزارت ورزش و جوانان از هیچ کمک و کوششی برای موفقیت تیم ملی دریغ نکرده و امیدوارم تیم ملی ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا نتیجه شایسته ای کسب کند.

محمدیان با اشاره به اینکه مهمترین و اصلی ترین دغدغه کاراته نداشتن خانه است، گفت: امیدوارم با تلاش های مسئولین وزارت ورزش و جوانان و مسئولین فدراسیون این مشکل مرتفع گردد و فضای تمرینی برای کاراته کاها افزایش پیدا کند.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: انتظارم از کاراته کاهای با تجربه تیم ملی این است که الگوی سایر نفرات باشند و برای کسب موفقیت به کادر فنی وسایر اعضای تیم ملی کمک کنند.

محمدیان گفت: با پشتکاری که در رشته کاراته سراغ داریم و همچنین نتایج خوب این رشته در رقابتهای مختلف قاره ای و بین المللی، مطمئناً کاراته در المپیک 2020 می تواند تاریخ ساز باشد و بهترین نتیجه را در این بازیها به نام خود ثبت کرده و افتخارآفرینی کند.

محمدصادق فرجی، رئیس فدراسیون کاراته نیز ضمن تشکر از حضور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی کاراته و توجه به این رشته، به اهمیت رقابتهای قهرمانی آسیا در قزاقستان اشاره کرد و سپس از جایگاه کاراته ایران در آسیا و جهان و همچنین نحوه برگزاری اردوهای تیم ملی و در رده های مختلف سنی گزارشی ارائه داد.

در ادامه این بازدید مربیان تیم ملی پایه و بزرگسالان گزارشی از روند اردوهای تیم ملی توضیحاتی را ارائه دادند.

حمیده عباسعلی کاپیتان تیم ملی بزرگسالان به نمایندگی از سایر ملی پوشان بزرگسال و مینا یوسفی کاراته کا تیم ملی جوانان ضمن تشکر از محمدیان برای حضور در اردوی تیم ملی، ابراز امیدواری کردند که تیم ملی بانوان همچون دوره های گذشته نوار موفقیت هایش را ادامه دهد.

نظر شما