کِشتی بزرگ ورزش در ساحل آرامش؛

سلطانی‌فر، کامپیوتر ورزش/ تیر دلواپسان رسانه‌ای به سنگ خورد!

۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۰۹:۱۳:۵۰
کد خبر: ۵۸۳۴۸۵
سلطانی‌فر، کامپیوتر ورزش/ تیر دلواپسان رسانه‌ای به سنگ خورد!
مسعود سلطانی‌فر یکی از بهترین انتخاب‌های دکتر روحانی است و در هشت ماه گذشته که در این پست مشغول به کار بوده توانست به خوبی از ظرفیت‌های مدیریتی و دیپلماسی خود برای پیشرفت ورزش بهره بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان شب گذشته با حضور در برنامه ورزش و مردم به صورت زنده گفتگو کرد.

در چهار سال گذشته که در دولت یازدهم قرار داشتیم دکتر روحانی وزرای خود را برای وزارتخانه‌های مختلف با حساسیت انتخاب کرد و نتیجه آن پیشرفت کشور در بسیاری از حوزه‌ها بود. یکی از وزارتخانه‌هایی که با طیف زیادی از مردم ارتباط دارد وزارت ورزش و جوانان است. از آنجایی که قشر زیادی از مردم کشور به نوعی با بحث ورزش ارتباط دارند و جوانان نیز درصد زیادی از جامعه ایران را تشکیل می‌دهند قطعا شخصی باید در راس این وزارتخانه قرار داشته باشد که ازهر لحاظ بتواند به امور رسیدگی کند.

مسعود سلطانی‌فر یکی از بهترین انتخاب‌های دکتر روحانی است و در هشت ماه گذشته که در این پست مشغول به کار بوده توانست به خوبی از ظرفیت‌های مدیریتی و دیپلماسی خود برای پیشرفت ورزش بهره بگیرد. از آنجا که دولت یازدهم از بدو فعالیتش همواره مورد هجوم برخی از رسانه‌ها بود، سلطانی‌فر نیز از این قاعده مستثنی نبود و بعد از انتخابش به عنوان وزیر ورزش و جوانان هجمه‌های زیادی از سمت دلواپسان رسانه‌ای انجام شد که این شخص نمی‌تواند گزینه خوبی برای این منصب باشد. با توجه به اینکه دولت تدبیر و امید در بدترین شرایط اقتصادی در چند سال گذشته قرار داشت ولی دکتر سلطانی‌فر به خوبی توانست در این مدت کم و با وجود مشکلات زیاد کِشتی بزرگ ورزش را به جلو ببرد.

اما نکته جالب در برنامه شب گذشته ورزش و مردم که با حضور وزیر ورزش و جوانان همراه بود، اطلاعات ورزشی فوق‌العاده‌ای بود که دکتر سلطانی‌فر داشت و این اطلاعات به نوعی دقیق و جامع بود که بهرام شفیع مجری کهنه‌کار برنامه ورزش و مردم از سلطانی‌فر به عنوان کامپیوتر ورزش نام برد. قطعا اگر وزرای ورزش همه کشورهای جهان را نگاه کنیم شاید کمتر وزیری پیدا کنیم که در همه رشته‌ها اینقدر اطلاعات جامع داشته باشد و نام بازیکنان و حتی دقایقی که گل‌ها در ادوار مختلف جام جهانی به ثمر رسیده را اطلاع داشته باشد. صحبت‌های شب گذشته سلطانی‌فر در برنامه ورزش و مردم به درستی نشان داد که ایشان به درستی در منصب وزارت ورزش قرار گرفته و در دولت دوازدهم با انتخاب دوباره وی قطعا مسیر پیشرفت ورزش کشور هموارتر خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز