در گروه سختی قرار داریم؛

معینی: تیم‌ملی به بازی‌های تدارکاتی نیاز دارد/ با انگلیس، نیجریه و مکزیک صحبت شده است

۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۵:۲۸
کد خبر: ۵۸۳۵۱۸
معینی: تیم‌ملی به بازی‌های تدارکاتی نیاز دارد/ با انگلیس، نیجریه و مکزیک صحبت شده است
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: باید آموزش های فوتبال را کامل کنیم و از نظر درک بازی به یک سطح قابل قبولی برسیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فریدون معینی، رئیس کمیته جوانان در خصوص قرعه کشی رقابتهای جام جهانی 2017 هند گفت: معتقدم در گروه سختی قرار گرفته ایم و همین مسئله باعث می شود تا مربیان تیم و مسئولان فدراسیون تمرکز خود را دو چندان بر روی این تیم گذاشته تا با مهیا کردن شرایطی مناسب، تیم خوبی را به مسابقات فوق اعزام کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: کادر فنی تیم ملی از هم اکنون باید تیم های مقابل را شناسایی کند ونحوه بازی و راهکارهایی که مقابل آلمان، کاستاریکا و گینه باید به کار گیرند را در دستور تمرینی و کاری بازیکنان قرار دهد.
معینی در ادامه ضمن تاکید بر اینکه تیم ملی نیازمند برگزاری بازیهای تدارکاتی است، گفت: برگزاری بازیهای باعث می شود تا بازیکنان در شرایط مختلف تجربه کسب کنند. ما نیاز داریم با تیم هایی که همسطح تیم های همگروه هستند بازی های دوستانه ای داشته باشیم تا بتوانیم از نظر فنی و ذهنی بازیکنان خود را آماده کنیم. با توجه به اینکه کادر فنی در مراسم قرعه کشی با مسئولین تیم های انگلیس، نیجریه و مکزیک به گفتگو پرداخته اند، بدون شک این دیدارها کمک بسزایی می کند.
وی در پایان گفت: فدراسیون و کمیته جوانان تا جایی که امکانات و شرایط اجازه می دهد تیم  ملی را حمایت می کند و از هیچ تلاشی برای آماده سازی و در نهایت موفقیت این تیم دریغ نمی کنیم. خوشبختانه بازیکنان به صورت کامل در اختیار این تیم هستند اما چیزی که مهم است در رده نوجوانان باید آموزش های فوتبال را کامل کنیم و از نظر درک بازی به یک سطح قابل قبولی برسانیم که تغییراتی که در طول این دو سال در آموزش بازیکنان به وجود آمده، بتوانیم بازیهای خوبی را به نمایش بگذاریم و شانس خود را در رفتن به مراحل بعدی جام جهانی آزمایش کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز