برگزاری نشست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی؛

ترابیان: تیم ملی فوتبال ساحلی به تورنمنت دبی اعزام می‌شود

۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۱:۵۴:۲۸
کد خبر: ۵۸۳۶۳۹
ترابیان: تیم ملی فوتبال ساحلی به تورنمنت دبی اعزام می‌شود
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: در این نشست به بررسی برنامه های تیم ملی فوتبال ساحلی و تیم ملی فوتسال بانوان پرداختیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: نشست کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی با حضور مهدی تاج، علی کفاشیان، دکتر صوفی زاده و اکثریت اعضای این کمیته برگزار شد.

وی گفت: در این جلسه گزارش فنی مربوط به حضور تیم ملی فوتبال ساحلی در مسابقات جام جهانی باهاما توسط پریا شهریاری، رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی به اعضای جلسه ارائه و نقطه نظراتی توسط اعضا و ناظرین بر جلسه ارائه شد. مقرر شد تا در جلسه آینده کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی از میر شمسی، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی دعوت شود تا پیرامون موارد فنی نقطه نظرات خود را ارائه دهد.

وی در ادامه درباره سفر تیم ملی فوتبال ساحلی به تورنمنت بین المللی 2017 دبی گفت: در این جلسه ضمن بررسی تقاضای کمیته فوتبال ساحلی در رابطه با سفر این تیم به تورنمنت بین المللی 2017 دبی که با حضور تیم های قدرتمند جهان برگزار می شود، موافقت شد.

ترابیان در پایان گفت: با توجه به درخواست کمیته بانوان پیرامون ارزیابی کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان و متعاقب آن جلسه هایی که در روزهای 16 و 20 خرداد برگزار شد، ابتدا توضیحات سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان و مدیر فنی وقت تیم را شنیده و سپس پس از گفتگو با اعضای کمیته فنی مقرر شد تا مدیر فنی جدیدی برای تیم ملی فوتسال بانوان در نظر گرفته شود و نظارت کافی بر عملکرد کادر فنی داشته باشد.

نظر شما