اشتباه عجیب AFC درباره پرسپولیس!

۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۶:۳۷:۵۶
کد خبر: ۵۸۴۹۴۲
اشتباه عجیب AFC درباره پرسپولیس!
کنفدراسیون فوتبال آسیا روز دوشنبه در اشتباهی آشکار نوشت: دیدار پرسپولیس و الاهلی عربستان در ورزشگاه آزادی برگزار و حضور جمعیت 100 هزار نفر می تواند یکی از پرتماشاگرترین بازی ها در قاره آسیا باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدارهای رفت و برگشت دو تیم پرسپولیس تهران و الاهلی عربستان در چارچوب رقابت های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بر اساس مصوبه کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است در زمین بی طرف برگزار شود. بر این اساس تیم پرسپولیس کشور عمان را به عنوان میزبان این دیدار معرفی کرد و تیم عربستانی نیز امارات را میزبان این دیدار اعلام کرد.

تیم پرسپولیس یکی از پرطرفدارترین تیم های آسیا است و بازی های این تیم به ویژه در رقابت های آسیایی همواره شاهد حضور پرشور تماشاگران در ورزشگاه آزادی بوده است. جمعیت انبوه ورزشگاه آزادی همواره باعث وحشت تیم های مهمان شده و رسانه های بین المللی نیز بارها در توصیف جو فوق العاده این ورزشگاه مطلب نوشته اند.

با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدارهای تیم های ایرانی و عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا باید در زمین بی طرف برگزار شود و این تصمیم فرصت ثبت رکورد جدید حضور تماشاگران را در قاره آسیا از بین برده است.

تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در پاسخ به سئوالی در مورد پرتماشاگرترین مسابقات آسیا نوشت: جو ورزشگاه آزادی مملو از تماشاگر با هر ورزشگاهی در دنیای فوتبال رقابت می کند.

تارنمای رسمی ای اف سی هر هفته در گزارشی به سئوالات مخاطبان در مورد فوتبال آسیا می پردازد. کنفدراسیون فوتبال آسیا در چهارمین هفته از این برنامه، سئوال یکی از مخاطبان در مورد پرتماشاگرترین مسابقات آسیا را پاسخ داده است.

به گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا، در لیگ قهرمانان آسیا 2015 تیم پرسپولیس در سه بازی در حضور ورزشگاه مملو از تماشاگر بازی کرد.

پرسپولیس بعد از پیروزی در دو بازی اول مرحله گروهی، میزبان النصر عربستان بود. 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی شاهد پنالتی مهدی طارمی و پیروزی یک بر صفر این تیم تهرانی بودند.
در آخرین دیدار پرسپولیس در مرحله گروهی برابر بنیادکار، ورزشگاه دوباره پر از جمعیت شد و پرسپولیس با برتری دو بر یک به مرحله بعدی صعود کرد.

تب لیگ قهرمانان آسیا هواداران پرسپولیس را دربرگرفت و 100 هزار تماشاگر بار دیگر برای تماشای بازی مرحله یک هشتم نهایی به ورزشگاه آمدند. اما گل به خودی بازیکن برزیلی برای الهلال به قیمت باخت این تیم تمام شد. تیم عربستانی در بازی برگشت با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید و حریف ایرانی خود را حذف کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه نوشت: اگر تیم تهرانی که برای نخستین بار به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافته است، آمادگی خود را همچنان حفظ کند، می توانیم در انتظار پر شدن ورزشگاه از جمعیت باشیم که چه صحنه تماشایی ایجاد می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز