والیبال ساحلی قهرمانی جهان؛

پیروزی ایران برابر نروژ

۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۰۸:۲۸:۰۰
کد خبر: ۵۸۶۰۲۱
تیم ملی الف زیر 21 سال ساحلی ایران در دومین دیدار خود در جدول اصلی مسابقات قهرمانی مردان جهان برابر نروژ به پیروزی رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدارهای مرحله مقدماتی جدول اصلی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 21 سال جهان که از روز گذشته (چهارشنبه) شروع شده است، امروز به پایان می رسد.  در دور مقدماتی این رقابت ها 32 تیم در قالب هشت گروه چهار تیمی با یکدیگر مسابقه می دهند و از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی صعود خواهند کرد.

تیم ملی الف (جواد فیروزپور و علیرضا آقاجانی) والیبال ساحلی زیر 21 سال ایران که در گروه D با تیم های برزیل، نروژ و هلند همگروه است، امروز در دومین مسابقه خود به مصاف نروژ رفت و دو بر یک به پیروزی رسید.  ملی پوشان کشورمان در ست دوم این دیدار 21 بر 14 مغلوب حریف قدرتمند خود شدند اما در ست های اول و سوم با امتیازهای 21 بر 19 و 15 بر 11 به پیروزی رسیدند تا امیدشان برای صعود پررنگ شود.

تیم ملی الف ساحلی ایران که هم اکنون با سه امتیاز در رتبه دوم جدول است، امروز (پنج شنبه) و در آخرین بازی مرحله مقدماتی به مصاف برزیل می رود. تیم ایران در مسابقه نخست دو بر یک مغلوب هلند شد.  آرش رامسری به عنوان مربی و کامران ذوقی به عنوان سرپرست ملی پوشان را در این رقابت ها همراهی می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز