تیم والیبال نوجوانان راهی روسیه شد

۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۰۸:۳۰:۴۵
کد خبر: ۵۸۶۰۲۳
تیم والیبال نوجوانان راهی روسیه شد
تیم والیبال نوجوانان ایران برای برگزاری اردوی برون مرزی و شرکت در تورنمنت چهار جانبه راهی روسیه شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم والیبال نوجوانان ایران بامداد امروز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را به مقصد روسیه ترک کرد.  ملی پوشان نوجوان والیبال ایران ابتدا به استانبول می روند و از آنجا راهی مسکو و از مرکز کشور روسیه نیز با پرواز دیگری راهی آناپا خواهند شد تا بعد از سفری حدود 18 ساعته به محل اردوی برون مرزی خود در کشور روسیه برسند.

ملی پوشان نوجوان ایران در روسیه علاوه بر پیگیری تمرینات آماده سازی خود در تورنمنت چهار جانبه این کشور با حضور تیم های جمهوری چک، لهستان و روسیه شرکت می کنند و روز دوشنبه 26 تیرماه روسیه را به مقصد تونس ترک خواهند کرد.  تیم ملی والیبال نوجوانان اردوی آماده سازی خود را در تونس از روز سه شنبه 27 تیرماه آغاز می کند و در مدت اقامت خود در این کشور با تیم های مصر، ایتالیا و تونس نیز بازی تدارکاتی و دوستانه خواهد داشت.

شاگردان محمد وکیلی یکم مردادماه در آخرین مرحله اردوی برون مرزی خود به استانبول ترکیه می روند و علاوه بر تمرینات، دو دیدار تدارکاتی با تیم های باشگاهی این کشور برگزار می کنند و ششم مردادماه به تهران بازخواهند گشت.

مرتضی شریفی، امیرمحمد فلاحت‌خواه، امیرحسین توخته، محمدحسین راستی، مهدی جلوه، علی طبری، احسان دانش‌دوست، محمدرضا بیک، سهیل کمال‌آبادی، مهران فیض امام‌دوست، حسین سلیمان اهری، محمدرضا حضرت‌پور، پوریا یلی، امیرحسین اسفندیار و عرفان غلامی پور 15 بازیکن اعزامی به اردوی برون مرزی هستند.

سید علیرضا دریابیگی به عنوان سرپرست، محمد وکیلی (سرمربی)، غلامرضا مومنی مقدم (مربی)، علیرضا طلوع کیان، حمید جعفرزاده، حیدر جوادی و مهران زارع (کمک مربی)، محمد امین شاکری (آنالیزور)، مجید عباس‌خواه (ماساژور) و بهزاد میرزایی به عنوان فیزیوتراپ نوجوانان ملی‌پوش را در این اردو همراهی می‌کنند.

پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال جهان 27 مرداد تا 5 شهریورماه به میزبانی شهر «منامه» کشور بحرین برگزار می‌شود و تیم ایران در گروه چهارم با تیم های ایتالیا، مکزیک، چین و جمهوری چک همگروه هست.

نظر شما