رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا؛

وزنه‌برداران جوان و نوجوان ایران مشخص شدند

۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۵:۵۱
کد خبر: ۵۸۶۳۱۴
وزنه‌برداران جوان و نوجوان ایران مشخص شدند
رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا در سال 2017 از 30 تیرماه تا هفتم مرداد در کاتماندوی نپال برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا در سال 2017 از 30 تیرماه تا هفتم مرداد در کاتماندوی نپال برگزار می‌شود که برهمین اساس محمدحسین برخواه، سرمربی تیم‌های ملی پایه ایران 2 ملی‌پوش را از ترکیب تیم ملی جوانان در مسابقات جهانی خط زد و اسامی 8 وزنه‌بردار را برای حضور در این مسابقات مشخص کرد.

رامین ولی‌پور در دسته 85 و علی داودی در دسته 105+ کیلوگرم که در مسابقات جهانی روی تخته رفتند از ترکیب کنار گذاشته شدند و به جای آنها حسین غزالیان و محسن ایمانی وزنه خواهند زد.

* ترکیب تیم ملی وزنه‌برداری جوانان به شرح زیر است:

حسین سلطانی و مصطفی زارعی (دسته 69 کیلوگرم)، حسین غزالیان (دسته 77 کیلوگرم)، عباس زندی (دسته 85 کیلوگرم)، رضا بیرالوند و رحمان اورامه (دسته 94 کیلوگرم) و محسن ایمانی و قاسمعلی محمدپور (دسته 105+ کیلوگرم) 8 وزنه‌بردار اعزامی به مسابقات جوانان آسیا در نپال خواهند بود.

زندی در قهرمانی جهان در 77 وزنه زد و در این مسابقات به یک وزن بالاتر (85 کیلو) آمده است. از طرفی این احتمال وجود دارد که رحمان اورامه در دسته 105 کیلو روی تخته برود. محسن ایمانی نیز جایگزین علی داودی در فوق‌سنگین شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز