تن به درخواست غیرمنطقی نمی‌دهیم؛

افتخاری: برگزاری دربی در آلمان، درآمد زیادی برای ما خواهد داشت

۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۱۰:۳۴
کد خبر: ۵۸۶۴۷۱
افتخاری: برگزاری دربی در آلمان، درآمد زیادی برای ما خواهد داشت
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از هواداران عزیزمان می‌خواهیم با تمام وجود از این طرح حمایت کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مدیرعامل آبی‌های تهران با اعلام خبر برگزاری مسابقه بین تیم‌های پایتخت در کشور آلمان گفت: ابتدا قرار بر این بود که بازی در همان تاریخ تعیین شده یعنی ٢٥ تیرماه برگزار شود اما برخی اتفاقات غیرمترقبه و خارج از پیش بینی‌های ما در کشور آلمان، باعث شد زمان را از دست بدهیم. بعد از همفکری های صورت گرفته برای اینکه هموطنان خارج ازکشور هم بتوانند خود را به تماشای این مسابقه برسانند و هماهنگی های لازم با صدا و سیما هم انجام شود، جمع بندی ما این شد که بازی در تاریخ ٣١ تیرماه انجام شود. به این ترتیب تیم استقلال با پایان اردوی ارمنستان به ایران بازخواهد گشت و پس از استراحت و تدابیر لازم راهی آلمان خواهد شد.

سیدرضا افتخاری در ادامه با تاکید براینکه این بازی ویژه و تاریخی می تواند منشا اثر مالى برای آینده مالى باشگاه استقلال باشد، گفت: با توجه به ویژگی‌های این مسابقه خاص، تمام تمهیدات برای سود حداکثری باشگاه در زمینه مالی دیده شده است. بدون شک باشگاه استقلال هرگز تحت فشار و یا درخواست غیر منطقی به انجام کاری آن هم خلاف منافع باشگاه تن نخواهد داد. با توجه به منافع مالى و آینده باشگاه در خصوص برگزارى دربى پایتخت در کشور آلمان، شریک تجاری ما نقش هماهنگ کننده این مسابقه را بر عهده دارد و موظف است حداکثر درآمد را برای باشگاه تامین کند. اتفاقی که می‌تواند در پایان فصل نقل و انتقالات و شروع لیگ کمک شایان توجهی برای باشگاه باشد و به همین دلیل هم از هواداران عزیزمان می خواهیم با تمام وجود از این طرح حمایت کنند.

وی با قدردانی از تمام کسانی که درانجام این پروژه بزرگ نقش داشتند، اضافه کرد: از وزارت امور خارجه، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال آلمان، سفارت آلمان در ایران، سفارت ایران در آلمان، فدراسیون فوتبال ایران و البته صدا و سیما که دست همکاری ما را فشردند تا این پروژه به سرانجام برسد هم تشکر و قدردانی می کنم. تنی چنداز پیشکسوتان باشگاه نیز برای همراهی تیم دراین سفر حضور خواهند داشت که به منظور قدردانی از زحمات ایشان این تدارک دیده شده است. تیم ما روز پنجشنبه راهی آلمان خواهد شد، روز شنبه و در شهر بیله‌فلد بازی خود را انجام خواهد داد و یکشنبه به ایران بازخواهد گشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز