اولین بار است در کاراته چنین موردی را دیدم؛

سلطانی: قزاق‌ها در مدال مجید اعمال نفوذ کردند!

۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۷:۵۷:۰۸
کد خبر: ۵۸۷۵۲۷
سلطانی: قزاق‌ها در مدال مجید اعمال نفوذ کردند!
مربی تیم ملی بزرگسالان کاراته گفت: برداشت من این است که اگر این اتفاق برای ورزشکاری غیر از کشور میزبان رخ می‌داد، به هیچ عنوان این رأی را برنمی‌گرداندند، اما چون حریف مجید حسن‌نیا از کشور قزاقستان بود، این اعمال نفوذ انجام

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در پی اعتراض قزاقستان به تکنیک 3 امتیازی حسن نیا این مساله در کنسول داوری مسابقات بازبینی شد و اعلام کردند ضربه 3 امتیازی بعد از قطع مبارزه از سوی داور وسط اجرا شد و این اعتراض قزاق ها پذیرفته شد و بدین ترتیب مدال طلای حسن نیا به نقره تبدیل شد.

شهاب سلطانی پس از این اتفاق در صحبت‌های خود اظهار داشت:‌ من در تمام سال‌هایی که در تیم ملی هستم، اولین بار است که چنین موردی را دیده‌ام. موضوع به این شکل است که آنها می‌گویند ضربه‌ای که حسن‌نیا اجرا کرده بعد از اعلام توقف داور بوده است، البته بنده چنین چیزی را حس نکرده‌ام.

وی در ادامه افزود: بعد از اینکه حسن‌نیا این ضربه را زد،‌ یک ثانیه به پایان این مسابقه باقی مانده بود و بازی ادامه پیدا کرد، موضوع دوم این است که اصلاً به فرض مثال اگر این تکنیک بعد از اعلام توقف داور اعلام شده است، خب در ویدئوچک کنسولی که آن صحنه را بازبینی می‌کند، باید این بحثی که داور مطرح کرده را بازبینی کند. چطور می‌شود بعداً اعلام می‌شود و این اتفاق رخ می‌دهد؟ برداشت من این است که اگر این اتفاق برای ورزشکاری غیر از کشور میزبان رخ می‌داد، به هیچ عنوان این رأی را برنمی‌گرداندند، چون حریف مجید از کشور قزاقستان بود، این اعمال نفوذ انجام شد.

سلطانی در ادامه صحبتهای خود عنوان کرد:‌ من برای کنسول آسیا و IKF متأسفم که به این واضحی و به این راحتی می‌آیند این اتفاق را مقابل این همه تماشاگر انجام می‌دهند، من واقعاً ناراحتم و متأسفم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز