آغاز مسابقات مقدماتی از صبح سه شنبه؛

برگزاری مراسم افتتاحیه و اولین جلسه تمرین رسمی

۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۱:۵۲:۲۱
کد خبر: ۵۸۸۰۸۲
رئیس انجمن تیر و کمان جانبازان و معلولین از آغاز رقابت های مرحله مقدماتی از صبح روز سه شنبه خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وی  افزود: مجید کهتری، رئیس انجمن تیر و کمان جانبازان و معلولین، کمانداران در سلامت کامل به سر می برند اولین جلسه از تمرینات رسمی آنها در دو گروه و در دو نوبت صبح و عصر امروز، دوشنبه، برگزار شد.

کهتری خاطر نشان کرد: کلاس بندی و نیز کنترل تجهیزات کمانداران انجام شده و مسابقات عصر امروز با برگزاری مراسم افتتاحیه رسما آغاز شد.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: کلیه کمانداران ایران به غیر از نمایندگان کامپوند مردان و کاکوش در کلاس W1، فردا در مسابقات مرحله مقدماتی شرکت می کنند.

غلامرضا رحیمی (خوزستان)، پوریا جلالی‌پور، مجید کاکوش، سیده‌زهرا حسینی (تهران)، علی‌اصغر فتاحی‌فرادنبه (چهارمحال‌وبختیاری)، هادی نوری، سمیه رحیمی (اصفهان)، سینا منشازاده، سمیه عباسپور، زهرا نعمتی(کرمان)، رمضان بیابانی (مازندران)، زهرا دلخوش، راضیه شیرمحمدی (خراسان رضوی)،  فرزانه عسگری (آذربایجان شرقی) کمانداران اعزامی به این رقابت ها هستند.

از 14 کماندار اعزامی به این مسابقات، 7 نفر در رشته کامپوند و 7 نفر در رشته ریکرو با حریفان روبرو می شوند.

مجید کهتری به عنوان سرمربی، جبرائیل عبادی به عنوان مربی و محمد رضا گلشنی، به عنوان سرپرست کاروان، در کنار ملی پوشان حضور دارند.

این رقابت ها از 27 تیر ماه در شهر نوامستونادمتوجی آغاز می شود و کاروان اعزامی کشورمان 3 مرداد ماه به میهن باز خواهند گشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز