دیوار لرزان استقلال؛

تیم آبی به خط قرمز رسید/ وضعیت نگران کننده تیم منصوریان

۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۸:۲۳:۱۸
کد خبر: ۵۸۸۱۳۴
تیم آبی به خط قرمز رسید/ وضعیت نگران کننده تیم منصوریان
استقلال اگرچه با جذب چند مهره خوب تقویت شد اما به نظر می‌رسد در فصل جدید سختی‌های بزرگی را پیش رو داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری‌ برنا، آبی های تهران امسال با خرید چند مهره خوب سعی کردند کمربند تیم را محکمتر از سال قبل کنند اما در خط دفاعی این تیم هنوز نگرانی هایی وجود دارد.

به جز منتظری و سهرابیان، مهره دفاعی دیگری‌ به خط دفاع استقلال اضافه نشد و حتی رکن دفاعی این تیم هم به پرتغال رفت و حالا منصوریان با چالشی جدی برای فصل جدید روبروست.

استقلال برای سمت راست خود تنها خسروحیدری و وریاغفوری را در اختیار دارد. وریا که فصل قبل به علت مصدومیت کمکی به منصوریان نکرد، هنوز فاصله زیاد تا آمادگی را پر نکرده و خسرو هم در سال های اخیر نشان داده کیفیت سابقش را ندارد.

در مرکز دفاع منتظری، پادوانی، مگویان، حسینی و گوگ شاید در نگاه اول ترافیک ایجاد کرده اند اما اگر حساب منتظری را سوا کنیم، مگویان و‌پادوانی سال گذشته نشان دادند که مقابل حملات و مهاجمان سریع، اسیر می شوند و حسینی و گوگ هم تجربه لازم برای بازی های سخت لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان را ندارند.

در سمت چپ، وضعیت آبی‌ها بهتر است. زکی پور و کریمی مهره های قابل اتکایی هستند و سهرابیان هم می تواند ذخیره خوبی برای این‌جناح باشد اما یعقوب کریمی هم بازیکنی است که زیاد اسیر‌ مصدومیت می شود و علاوه بر این نام او به عنوان یکی از خروجی های استقلال شنیده می شود و بنابراین در این قسمت تیم هم نگرانی هایی وجود دارد.

اگر بیت سعید را وینگر-مهاجم بدانیم، منصوریان اکنون 13هافبک را در تیمش دارد درحالیکه خط دفاعی او با توجه به این شرایط نه تنها تقویت نشده بلکه آسیب پذیری بیشتری نسبت به فصل قبل به خود گرفته است.  آبی‌ها باید دو مهره را از تیمشان خارج کنند تا جباری و جباروف بتوانند در فصل جدید تیم را همراهی کنند، به جز محسن کریمی مصدوم که گزینه اول برای کنار گذاشته شدن از تیم است، مگوییان و یا یعقوب کریمی هم نامشان به عنوان گزینه بعدی معرفی می‌شوند و در صورت خروج هرکدام از آن‌ها یک مدافع دیگر هم از تیم کم می‌شود! با این حساب به نظر می‌رسد امسال بخش دفاعی استقلال با 9 یا 10 مهره، کار سختی مقابل تیم‌های تهاجمی و چنگ و دندان تیز کرده  داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز