تورنمنت بین المللی تیر و کمان- جمهوری چک؛

نمایندگان ایران در بخش تیمی کامپوند و ریکرو به فینال راه یافتند

۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۴:۴۷:۱۲
کد خبر: ۵۸۹۴۰۱
نمایندگان ایران در بخش تیمی کامپوند و ریکرو به فینال راه یافتند
در ادامه رقابت های تورنمنت بین المللی تیر و کمان جمهوری چک، نمایندگان کشورمان در مسابقات تیمی با درخشش به مرحله فینال راه یافتند .

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در پایان رقابت های تورنمنت بین المللی تیر و کمان،  تیم ریکرو زنان ایران متشکل از زهرا نعمتی، زهرا دلخوش وسمیه رحیمی با پشت سرگذاشتن رقبا به فینال راه یافتند و فردا برای کسب نشان طلا به مصاف تیم اوکراین خواهند رفت.

تیم ریکرو مردان ایران متشکل از غلامرضا رحیمی، پوریا جلالی پور و علی اصغر فتاحی نیز موفق شدند به دیدار فینال راه پیدا کنند و فردا برای تصاحب نشان طلا به مصاف تیم لهستان می روند.

در بخش تیمی کامپوند بانوان، تیم ایران متشکل از سمیه عباسپور، فرزانه عسگری و راضیه شیرمحمدی در مرحله ی یک چهارم نهایی حذف و از دور مسابقات خارج شدند.

تیم کامپوند مردان ایران نیز با حضور هادی نوری،رمضان بیابانی و سینا منشا زاده موفق شد به دیدار فینال راه یابد و فردا برای کسب نشان طلا به مصاف تیم انگلستان خواهد رفت.

ادامه ی مسابقات تیمی رقابت های تورنمنت بین المللی تیر و کمان، عصر امروز به وقت محلی چک در بخش میکس دنبال خواهد شد.

غلامرضا رحیمی (خوزستان)، پوریا جلالی‌پور، مجید کاکوش، سیده‌زهرا حسینی (تهران)، علی‌اصغر فتاحی‌فرادنبه (چهارمحال‌وبختیاری)، هادی نوری، سمیه رحیمی (اصفهان)، سینا منشازاده، سمیه عباسپور، زهرا نعمتی(کرمان)، رمضان بیابانی (مازندران)، زهرا دلخوش، راضیه شیرمحمدی (خراسان رضوی)، فرزانه عسگری (آذربایجان شرقی) کمانداران اعزامی به این رقابت ها هستند.

از 14 کماندار اعزامی به رقابت های تورنمنت بین المللی تیر و کمان، 7 نفر در رشته کامپوند و 7 نفر در رشته ریکرو با حریفان روبرو می شوند.

مجید کهتری به عنوان سرمربی، جبرائیل عبادی به عنوان مربی و محمد رضا گلشنی، به عنوان سرپرست کاروان، در کنار ملی پوشان حضور دارند.

این رقابت ها از 27 تیر ماه در شهر نوامستونادمتوجی آغاز می شود و کاروان اعزامی کشورمان 3 مرداد ماه به میهن باز خواهند گشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز