توانستیم بازی خوبی را ارائه دهیم؛

مصلح: قهرمانی سخت است اما دفاع از آن کار مشکل‌تری است

۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۳:۲۲:۱۰
کد خبر: ۵۸۹۴۸۹
مصلح: قهرمانی سخت است اما دفاع از آن کار مشکل‌تری است
بازیکن تیم پرسپولیس گفت: من نخستین بارم بود که در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رفتم و توانستم خود را با تیم وفق دهم تا بتوانیم مقابل نفت پیروز شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شایان مصلح مدافع چپ جدید پرسپولیس پس از کسب نخستین قهرمانی خود با این تیم اظهار کرد: خدا را شکر توانستم در اولین دیداری که برای پرسپولیس بازی می‌کنم قهرمان شوم. بازیکن‌های بزرگی در ترکیب پرسپولیس بازی می‌کنند و می دانستیم که یک داربی را در پیش رو داریم.

او ادامه داد: توانستیم بازی خوبی را ارائه دهیم. به هواداران به خاطر این پیروزی تبریک می‌گویم. هرچه از زمان این بازی می‌گذشت بیشتر در جریان کار تیمی قرار می‌گرفتم و گل دقایق ابتدایی به ما کمک کرد تا بتوانیم بازی را در 90 دقیقه به اتمام برسانیم.

وی درباره دیدار با نفت تهران تصریح کرد: من نخستین بارم بود که در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رفتم و توانستم خود را با تیم وفق دهم تا بتوانیم مقابل نفت پیروز شویم. ما همه در تیم  رفیق هستیم و در کنار این رفاقت رقابت دوستانه‌ای را نیز داریم. مهمترین نکته موفقیت پرسپولیس و کسب جام‌های پیش رو است.

مصلح ادامه داد: قهرمانی سخت است اما دفاع از آن کار مشکل‌تری است. تلاش خود را می‌کنیم تا برای دومین بار متوالی در لیگ هفدهم قهرمان شویم. برای آسیا نیز تلاش خود را خواهیم کرد اما جدال در آسیا نابرابر است چرا که امکاناتی که آنها دارند چند برابر امکانات ما است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز