در دیداری دوستانه؛

قدرت نمایی میلان مقابل بایرن/ غول خفته بیدار شد!

۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۳:۴۳
کد خبر: ۵۸۹۹۰۲
قدرت نمایی میلان مقابل بایرن/ غول خفته بیدار شد!
تیم فوتبال آث میلان توانست در دیداری دوستانه تیم فوتبال بایرن مونیخ را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال آث میلان ایتالیا در رقابت‌های تور چین به مصاف بایرن مونیخ آلمان رفت که این دیدار با برتری چهار بر صفر به نفع روسونری به پایان رسید.

فرانک کسیه در دقیقه 14 روی حرکت زیبای رودریگز و نیانگ توانست گل اول آث میلان را به ثمر برساند. شاگردان مونتلا به بازی رو به جلو خود ادامه دادند در نهایت رودریگز دقیقه 25 در ضربه ایستگاهی؛ کوترونه را صاحب توپ کند و این بازیکن با ضربه سر توانست گل دوم روسونری را وارد دروازه کند.

نیانگ بازیکن تاثیر گذار میلان در این دیدار  در دقیقه 43 پا به توپ شد و با یک پاس دقیق کوترونه را صاحب توپ کرد و این بازیکن توانست به راحتی گل سوم میلان را به ثمر برساند تا در این دیدار بتواند برای تیم مونتلا دبل کند. نیمه نخست با نتیجه سه بر صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم بایرن مونیخ با حملات مکرر خود نتوانست دروازه دونارومارو باز کند و این دروازه‌بان جوان آث میلان با همکاری مدافعان خود توانست از گلزنی مهاجمان بایرن جلوگیری کند.

در دقیقه 85 هاکان چالهانوغلو از پشت محوطه توپ رو با شوتی محکم و زمینی به گوشه دروازه بایرن فرستاد تا گل چهارم روسونری به ثمر برسد.

 در این دیدار رافینا در دقیقه 67 برای بایرن مونیخ و هاکان چالهانوغلو در دقیقه 77 برای آث میلان از داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز