بر اساس امضای تفاهم نامه؛

فروش بلیت ورزشگاه آزادی به شرکت توسعه کشور واگذار شد

۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۴۳:۴۳
کد خبر: ۵۹۰۳۲۱
فروش بلیت ورزشگاه آزادی به شرکت توسعه کشور واگذار شد
در نشستی که میان مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان، "مدبر" مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، "تاج" رییس فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاههای سرخآبی برگزار شد، مدیریت فروش بلیط ورزشگاه آزادی به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور واگذار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این نشست که آقایان "عباباف" مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان، "مدبر" مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، "تاج" رییس فدراسیون فوتبال، "طاهری" مدیرعامل پرسپولیس و "افتخاری" مدیرعامل استقلال حضور داشتند، صورتجلسه ساماندهی و بهبود وضعیت فروش بلیط مسابقات فوتبال در ورزشگاه آزادی جهت ارائه خدمات مطلوب تر به تصویب حاضرین رسید.

بنا بر اعلام مهندس مدبر و بر اساس تفاهم نامه امضا شده در این نشست، مقرر گردید مدیریت فروش بلیت مسابقات لیگ برتر فوتبال در فصل جدید در ورزشگاه آزادی، به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور واگذار گردد. بر اساس اظهارات مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و همچنین رییس فدراسیون و سازمان لیگ، این شرکت به عنوان مالک مجموعه ورزشی آزادی با دارا بودن عنوان تخصصی در امور ورزش، می تواند نسبت به ارتقاء سیستم موجود و راهبری آن اقدام نماید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز