فوتسال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۷ - ویتنام

گیتی پسند با شکست نماینده ژاپن صدرنشین گروه شد

۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۵۸:۱۶
کد خبر: ۵۹۱۰۰۰
گیتی پسند با شکست نماینده ژاپن صدرنشین گروه شد
نماینده کشورمان با پیروزی مقابل همتای ژاپنی خود، جواز حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی جام باشگاه‌های آسیا را به عنوان تیم نخست گروه کسب کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتسال گیتی‌پسند ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۷ در شهر هوشی‌مینه ویتنام به مصاف تیم شرایکر اوزاکای ژاپن رفت که این دیدار با پیروزی ۳ بر ۲ گیتی‌پسند به پایان رسید.

محمد زارعی (۲ گل) برای گیتی‌پسند در نیمه اول به ثمر رساند. در حالی که بازی در دقایق پایانی با تساوی ۲ - ۲ دنبال می‌شد، اصغر حسن‌زاده در دقیقه ۴۰ گل سوم را به ثمر رساند.

شاگردان علیرضا افضل که در این بازی با لباس سفید به میدان رفتند، بازی را با سپهر محمدی، ویتور هوگو، محمد کشاورز، اصغر حسن‌زاده و احمد اسماعیل‌پور آغاز کردند.

با پایان دیدارهای گروه C. مسابقات، گیتی‌پسند با کسب ۶ امتیاز و به عنوان صدرنشین، و شرایکر اوزاکا به عنوان تیم دوم گروه، مجوز صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات را کسب کردند. این دو تیم باید منتظر دیدار فردا (سه‌شنبه) گروه D. بین تیم‌های چونبوری تایلند و المالیک ازبکستان بمانند تا حریف خود را بشناسند. گیتی‌پسند مقابل تیم دوم گروه D. و شرایکر اوزاکا مقابل تیم نخست این گروه صف‌آرایی می‌کند.

 

نظر شما