روزنامه اسپانیایی خبر داد؛

تلاش مسی برای ماندن نیمار در بارسا

۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۱۷:۰۵
کد خبر: ۵۹۱۰۲۷
تلاش مسی برای ماندن نیمار در بارسا
روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شد لیونل مسی و سایر بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا تلاش می کنند نیمار را به ادامه حضور در نیوکمپ ترغیب کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ با وجود گمانه زنی های گسترده مبنی بر انتقال نیمار داسیلوا سانتوس به پاری سن ژرمن، ظاهرا لیونل مسی و لوئیس سوارز، این ستاره برزیلی را به ماندن در بارسلونا راضی کرده اند.

گزارشهای رسانه ای در روزهای اخیر حاکی از پیشنهاد هنگفت پاری سن ژرمن برای به خدمت گرفتن این بازیکن برزیلی بود. تیم بارسلونا در حال حاضر در اردوی پیش از آغاز فصل در آمریکا بسر می برد و این اردو فرصتی برای هم تیمی های نیمار فراهم کرد تا او را متقاعد کنند که از امتیازات و پیشنهادهای پاری سن ژرمن به نفع ماندن در نیو کمپ چشم پوشی کند.

'جرارد پیکه'، مدافع میانی بارسا نیز امروز (دوشنبه) از این تصمیم خبر داده بود و به این ترتیب، به گمانه زنی های گسترده مربوط به بزرگ ترین نقل و انتقال در تاریخ فوتبال پایان داد.

در صورتی که قرارداد انتقال نیمار، بازیکن 25 ساله تیم فوتبال بارسلونا به پاری سن ژرمن نهایی می شد، او عنوان گران ترین بازیکن جهان را از آن خود می کرد.

نیمار با این انتقال سالانه 30 میلیون یورو پاری سن ژرمن دریافت می کند که بیش از سه برابر دریافتی فعلی وی از بارسلونا است.

نیمار عضو باشگاه فوتبال بارسلونا اسپانیا و تیم ملی فوتبال برزیل در پست مهاجم بازی می ‌کند.

 

نظر شما