افتتاحیه جذاب فصل جدید؛

کاملترین آمار پرسپولیس-فولاد/ برتری عددی مردان برانکو مقابل زنبورهای قرمز

۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۵۱:۱۷
کد خبر: ۵۹۱۲۹۸
کاملترین آمار پرسپولیس-فولاد/ برتری عددی مردان برانکو مقابل زنبورهای قرمز
آغاز فصل هفدهم با تقابل دو رقیب همرنگ در لیگ برتر، از جذابیت‌های سال جدید فوتبال به شمار می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دو تیم پرسپولیس و فولاد اهواز در اولین روز لیگ هفدهم به مصاف هم می‌روند و این بازی می‌تواند شروعی جذاب برای فصل جدید فوتبال ایران باشد.

قرمزهای جنوبی در ادوار لیگ برتر تاکنون 30بار مقابل قرمزهای تهران قرار گرفته‌اند که از این تعداد بازی 12برد سهم تیم پرطرفدار پایتخت و 9برد هم سهم زنبورهای قرمز است و دو تیم در 9بازی هم زمین را بدون برنده ترک کرده‌اند.

قرمزهای پایتخت در گلزنی هم آمار بهتری نسبت به رقیب جنوبی خود دارند. 38 گل برای تیم پایتخت در مقابل 31 گل تیم اهوازی نشان از برتری کامل پرسپولیس در ادوار لیگ مقابل فولاد خوزستان است.

15بازی دو تیم در تهران برگزار شده و جالب است که پرسپولیس در کمتر از نصف این تعداد بازی، پیروز شده است(7بازی). 3 برد در تهران سهم فولاد است و دو تیم در 5بازی نیز به تقسیم امتیاز رضایت داده‌اند.

در 15 بازی انجام شده در شهر اهواز نیز اگرچه برتری با تیم میزبان است(6برد) اما تیم پایتخت نیز با 5برد کمترین اختلاف را با جنوبی‌ها دارد. دو تیم 4بار هم در کنار رود کارون امتیازات را تقسیم کرده‌اند.

روز پنجشنبه، پرسپولیس و فولاد برای سی و یکمین بار مقابل هم قرار خواهند گرفت و باید دید که برای 10مین بار به تساوی می‌رسند یا اینکه در روز اول فصل97-96 یکی از آن‌ها سه امتیاز کامل را دشت خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز