هفته اول لیگ برتر فوتبال-پرسپولیس-فولاد؛

استارت قهرمان با فولاد/ آغازی برای یک پایان شیرین

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۵:۳۰:۰۰
کد خبر: ۵۹۱۴۲۶
استارت قهرمان با فولاد/ آغازی برای یک پایان شیرین
شاگردان برانکو در اولین گام لیگ هفدهم مقابل فولاد صف‌آرایی خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با شروع هفدهمین دوره لیگ برتر روز پنجشنبه پرسپولیس قهرمان فصل گذشته لیگ در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خواهد بود.

پرسپولیس چند روز پیش با برتری مقابل نفت قهرمان سوپرجام ایران شد و بازی خوب و روان سرخ‌پوشان در این بازی نوید روزهای خوب برای هواداران پرسپولیسی خواهد داد. قهرمانی در سوپرجام و اردوی خوبی که این تیم در اوکراین برگزار کرد زمینه‌ساز فصل خوب برای برانکو و شاگردانش خواهد بود. برانکو در این فصل با جذب چند بازیکن خلاهایی که در فصل پیش داشت را پر کرده است. یکی از مشکلات پرسپولیس در سال گذشته نبود بازیکن کارآمد روی نیمکت بود و همین امر باعث شد که دست برانکو در خیلی از بازی‌ها برای تعویض بازیکن بسته باشد. حالا با اضافه شدن گادوین منشا، سیامک نعمتی، شجاع خلیل‌زاده و شایان مصلح که از بهترین‌های تیم‌های سابق خود بودند سرخ‌پوشان در این فصل می‌توانند نمایش بهتری در زمین داشته باشند. حضور منشا در خطر حمله و تشکیل زوج با مهدی طارمی برای خیلی از تیم‌ها مشکل‌ساز خواهد شد. منشا در پیکان عملکرد بسیار عالی داشت و گل‌های حساسی نیز به ثمر رساند و این قضیه می‌تواند مشکل کم گلزنی پرسپولیس در فصل پیش را جبران کند. هرچند که عمل جراحی که منشا قبل از شروع لیگ انجام داد باعث شد که هفته اول لیگ را از دست بدهد و امید هواداران به آقای گل فصل قبل بازهم معطوف شده است.

اولین جدال قرمزهای پایتخت در این فصل با تیم فولاد خواهد بود. مصاف این دو تیم همواره از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ بوده و این بازی نیز به عنوان بازی آغازین دو تیم از جذابیت‌های خاصی می‌تواند برخوردار شود. بی‌شک پرسپولیس یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل خواهد بود و با تزریق چند بازیکن به این تیم حالا شرایط بهتری برای رسیدن به دومین قهرمانی پیاپی خواهند داشت. خط دفاعی این تیم با حضور خلیل‌زاده و مصلح مستحکم‌تر شده است و با توجه به مصدومیت سیدجلال حسینی که احتمالا دو هفته از لیگ دور خواهد بود سرخ‌پوشان در خط دفاعی با مشکل خاصی روبرو نخواهند بود. هرچند که در بازی سوپرجام نیز خط دفاعی پرسپولیس اقتدار خود را به خوبی نشان داد. اولین بازی برای هر تیمی در لیگ از اهمیت خاصی برخوردار است و برانکو قطعا می‌داند پیروزی مقابل فولاد راه قهرمانی را هموارتر خواهد کرد و اینکه تیم بدون استرس در بازی‌های بعد حاضر خواهد شد.

در بازی رفت دو تیم در فصل گذشته پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل این تیم با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد ولی در بازی برگشت توانست با نتیجه قاطع 3 بر صفر به پیروزی دست پیدا کند. هدایت فولاد را در این فصل سیروس پورموسوی سرمربی سابق استقلال خوزستان به عهده گرفته و با جذب بازیکنان خوبی مانند رحیم زهیوی و آرش افشین می‌خواهد در این فصل حرفی برای گفتن داشته باشد. هرچند که خروج ساسان انصاری، وحید طالب‌لو و بختیار رحمانی سه مهره کلیدی از این تیم می‌تواند خلا بزرگی برای این تیم ایجاد کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز