آناهیتا شیرودی در گفتگو با برنا:

امیدوارم بتوانم یاد شهید شیرودی و شهید کشوری را زنده نگه دارم/ سلطانی‌فر باید در دولت دوازدهم نیز در خدمت ورزش باشد

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۲۵:۲۴
کد خبر: ۵۹۱۸۸۳
امیدوارم بتوانم یاد شهید شیرودی و شهید کشوری را زنده نگه دارم/ سلطانی‌فر باید در دولت دوازدهم نیز در خدمت ورزش باشد
رییس جدید مجموعه ورزشی کشوری گفت: بانوان نگاه ریزبینانه خود را دارند که در خیلی از مدیریت‌ها کارآمد خواهد بود و می‌تواند به سود کشور باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مراسم تودیع و معارفه رییس جدید مجموعه ورزشی شهید کشوری امروز با حضور مصطفی مدبر مدیرکل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برگزار شد.

آناهیتا شیرودی فرزند شهید شیرودی درخصوص انتخابش به عنوان مدیر جدید ورزشگاه شهید کشوری در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: شهید شیرودی و شهید کشوری دو دوست و یار قدیمی بودند که در همه طول زندگی در کنار هم قرار داشتند و برای من جای خوشحالی است که در ورزشگاهی قرار است خدمت کنم که به نام این شهید بزگوار است. این را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم که بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشم و یاد و خاطرات قدیم و این دو شهید را زنده نگه دارم.

وی در ادامه درخصوص نگاه ویژه دولت تدبیروامید به بانوان و اهمیتی که این دولت به این حوزه دارد خاطرنشان کرد: دکتر روحانی از ابتدای دولت یازدهم و حتی قبل از آن که تبلیغات خود را آغاز کردند یکی از شعارهای انتخاباتی ایشان توجه ویژه به بخش بانوان بود و اینکه 30 درصد از ظرفیت‌های بانوان در حوزه‌های مختلف مدیریتی دولت استفاده کند و شاهد بودیم که در این چهار سال ایشان در این خصوص دستاوردهای بسیار خوبی داشتند و توانستند به قول‌های خود عمل کنند. قطعا بانوان نگاه ریزبینانه خود را دارند که در خیلی از مدیریت‌ها کارآمد خواهد بود و می‌تواند به سود کشور باشد.

مدیر مجموعه ورزشی کشوری در پایان با اشاره به عملکرد دکتر سلطانی‌فر در مدتی که در وزارت ورزش و جوانان حضور داشته‌اند، افزود: ایشان از زمانی که فعالیت خود را آغاز کردند خیلی به جامعه ورزش و کارکنان لطف داشته‌اند و نظر خود ایشان نیز این بود که از بانوان در عرصه‌های مدیریتی استفاده شود و امیدوارم که در آغاز دولت دوازدهم نیز شاهد حضور دکتر سلطانی‌فر در این وزارتخانه باشیم و مجلس دوباره رای اعتماد به ایشان بدهد. ما هنوز نتوانستیم آنطور که باید از پتانسیل ایشان در ورزش استفاده کنیم و نیاز داریم چهار سال بعد نیز در خدمت دکتر سلطانی‌فر باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز