تعویض‌های خوبی داشتیم و تاثیرگذار بود؛

میثاقیان: بازیکنان جوانم با غیرت بازی کردند/ هنوز شکل کامل تیم نگرفتیم

۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۲۰:۵۹:۵۲
کد خبر: ۵۹۲۴۱۶
میثاقیان: بازیکنان جوانم با غیرت بازی کردند/ هنوز شکل کامل تیم نگرفتیم
سرمربی سیاه‌جامگان گفت: بازیکنانم باغیرت برای تیم بازی کردند اما هنوز شکل کامل تیم نگرفتیم. رسیدن به فرم ایده‌آل زمان‌بر است ولی بهتر می‌شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان و ذوب‌آهن که نخستین دیدار لیگ هفدهم بود با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.

 اکبر میثاقیان پس از این دیدار اظهار کرد: امروز از آخرین دیدار فصل قبل که با پرسپولیس بازی کردیم، بیشتر  رویم فشار بود. جوانانی که امروز برایم بازی کردند واقعا خوب کار کردند. بازیکنانم باغیرت برای تیم بازی کردند اما هنوز شکل کامل تیم نگرفتیم. رسیدن به فرم ایده‌آل زمان‌بر است ولی بهتر می‌شویم.

او درباره داوری این دیدار گفت: اصلا نمی‌توانم راجع به داوری صحبت کنم زیرا تخصصی ندارم. بعضی از خطاها حتی با وجود اینکه در میانه میدان هستند اما خطر زیادی ایجاد می‌کنند. داور جوان بود و باید به او فرصت داد.

سرمربی سیاه‌جامگان در ادامه درباره شرایط تیمش در این فصل رقابت‌ها گفت: تیم برعکس سال گذشته نباید حواشی داشته‌باشد. از هواداران هم می‌خواهم از تیم جوان سیاه‌جامگان حمایت کنند و به ورزشگاه بیایند.

میثاقیان درباره تاثیر منفی تغییر مکان برگزاری مسابقه گفت: این در حیطه وظایفم نیست. چمن ثامن هم بد نبود اما استادیوم امام رضا یکی از بهترین استادیوم‌های ایران است. امیدوارم بتوانیم در این ورزشگاه بازی کنیم.

او درباره برخوردش با امیر قلعه‌نویی گفت: به قلعه‌نویی علاقه دارم، اگر هم گلایه کرده شرایط بازی بوده‌ است. با هم دوست هستیم.

سرمربی سیاه جامگان در پایان گفت: یونس شاکری تلاش زیادی می‌کند، باید به او فرصت بدهیم. همچنین ما تعویض‌های خوبی داشتیم و تاثیرگذار بود.

نظر شما