نفت تهران دو_سپیدرود رشت یک؛

خروج شبانه نفت از بحران

۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۲۱:۴۱:۰۰
کد خبر: ۵۹۲۴۲۵
خروج شبانه نفت از بحران
تیم فوتبال سپیدرود به مصاف نفت تهران رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال سپیدرود رشت در نخستین حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر در هفته اول لیگ هفدهم به مصاف نفت تهران رفت که این دیدار با نتیجه یک بر 2 به نفع نفتی‌ها به پایان رسید.

تیم فوتبال سپیدرود توانست در همان ابتدای دیدار به گل برتری برسد. شاگردان نظرمحمدی در دقیقه 7 از جناح چپ با نفوذ عالی و سپس سانتر بی نقص قربان زاده ادامه یافت و در نهایت ضربه سر حساب شده و دیدنی محمد نزهتی اولین گل سپیدرودی ها در تاریخ لیگ برتر را به ثمر رساند.

سپیدرود توانست بر روی دروازه‌ نفت حملات مکرری انجام دهد اما در نیمه نخست نتوانست باردیگر دروازه تیم درخشان را باز کند و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع این تیم شمالی به پایان رسید.

در نیمه دوم نفت تهران بازی را هجومی آغاز کرد اما با واکنش‌های خوب دروازه‌بان سپیدرود موقعیت‌های گلزنی از بین رفت. در دقیقه 51 یک موقعیت دیگر برای نفتی ها به وجود آمد و ضربه زیبای بازیکن این تیم با واکنش دیدنی حسینی دفع شد. در نهایت نفتی‌ها توانستند به گل برسند.، عیسی آل کثیر در دقیقه 61 و محمد نصرتی(پنالتی) در دقیقه 63 گلزنی کرده اند.

در این دیدار سید محسن حسینی در دقیقه 48 و حسین ابراهیمی در دقیقه 48 از سپیدرود کارت زرد دریافت کردند. نادر هوشیارهم در دقیقه 56 از نفت کارت زرد دریافت کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز