از مبلغ قرارداد تا حضور در آسیا؛

صحبت‌های جنجالی طارمی بعد از برد پرسپولیس!

۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۲۲:۵۶:۰۰
کد خبر: ۵۹۲۴۳۴
صحبت‌های جنجالی طارمی بعد از برد پرسپولیس!
مهاجم ملی پوش پرسپولیس می گوید باشگاه در زمان قرارداد گفته که بیشتر از ۹۵۰ میلیون قرارداد نمی بندد اما در ازای آن پاداش را درون قرارداد می گنجاند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی طارمی پس از برتری دو بر صفر پرسپولیس برابر فولاد خوزستان درباره مطالب منتشر شده از سوی یکی از مسئولان این باشگاه علیه برانکو، مسلمان و خودش مبنی بر ایجاد حاشیه، اظهار داشت: روی صحبت من با کسی که این صحبت‌ها را انجام داده این است که چرا قبل از بازی با الاهلی عربستان و شروع لیگ برتر باید این مطالب را در روزنامه‌ها و سایت‌ها منتشر کند. تیم ما خوب بازی می کند. امروز هم دو گل زد و بازی ما هیچ ربطی به مسائل حاشیه ای ندارد. به خوبی تمرین می کنیم و وقتی به مربی می گویم وضع مان چطور است می گوید از همه شما راضی هستم. باشگاه برای ما حاشیه درست نکند. آنها من را خراب نکنند چرا به فلان سایت می گویند فلان مطلب را بزن. الاهلی میلیاردها تومان خرج می کند تا به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کند و در اینجا درگیر این مسائل هستیم. باید دعوا کنیم که چرا یک نفر تیم را بهم ریخته است.

او همچنین با بیان اینکه هرکاری می کنند متهم به حاشیه سازی و اعمال جریمه می شوند افزود: به ما می گویند در رسانه ها صحبت نکنید، به باشگاه می رویم جریمه می شویم، می گوییم پولمان را بدهید جریمه می کنند، هرکاری می کنیم جریمه می کنند.  اول فصل به برانکو گفتم اگر در تمرینات خوب کار نکردم یا کم کاری کردم به من تذکر بده اما برانکو گفت همه شما خوب هستید امروز هم دیدید که دو گل زدیم و حریف موقعیتی نداشت. نمی دانم دنبال چه مسائلی هستند.

طارمی درباره اینکه چه کسی علیه آنها در رسانه ها صحبت کرده گفت: نمی دانم آن فرد چه کسی است و نمی خواهم اسم کسی را بگویم ولی فقط می گویم رودررو این مسائل را بگوید. همه ما ۵۰ تا ۶۰ درصد از پاداش هایمان را نگرفته ایم. استقلالی ها یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قرارداد بستند اما باشگاه به ما گفت بیشتر از ۹۵۰ میلیون نمی دهیم اما در قرارداد آپشن قرار داد. برای گلزنی، قهرمانی، آقای گلی و... باید آپشن بگیرید.  آیا این ۵۰ تا ۶۰ درصد جزو قرارداد نیست؟ چرا پول را نمی دهند؟ نمی دانم چرا وقتی به باشگاه می گوییم پولمان را بدهید جریمه می کنند، به ما می گویند به باشگاه هم نیایید، جریمه می شوید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز