هواداران خوشحالند؛

دردسر بزرگ اما شیرین برانکو/ روزهای بی استرس سرمربی +عکس

۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۶:۳۷
کد خبر: ۵۹۲۵۸۳
دردسر بزرگ اما شیرین برانکو/ روزهای بی استرس سرمربی +عکس
تیم پرسپولیس فصل جدید را با شرایط خوبی آغاز کرده و این مساله هواداران را کاملا راضی نگه داشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس اکنون با حضور یک مدافع جوان و پرانگیزه، قدرت بالایی به خود می‌بیند اما ترافیک در خط دفاعی پرسپولیس کار سرمربی را برای انتخاب نفر ثابت سخت می‌کند.

اکنون برانکو می‌تواند در نبود سیدجلال، نفرات جوان را در بازی‌ها به کار بگیرد. او در بازی دیشب ماهینی را به سمت چپ آورد تا به صادق محرمی در سمت راست بازی برسد اما به هرحال بازگشت کاپیتان پرسپولیس به تیم، بازگشت محمدانصاری به سمت چپ را در پی خواهد داشت و به این ترتیب ترافیک در منطقه چپ خط دفاعی هم سنگین خواهد شد.

شایان مصلح در بازی‌های اخیر پرسپولیس به خوبی توانسته خودش را به برانکو ثابت کند. او با اینکه دیشب در دقایق پایانی وارد بازی شد اما برای همین اندک لحظات هم انگیزه بالایی داشت و این مساله قطعا خیال برانکو را راحت کرد هرچند که مصلح رسیدن به ترکیب اصلی را فعلا دور از دسترس می‌بیند.

حالا پیرمرد کروات دست خود را برای انتخاب نفر آماده نه تنها در بین مدافعان باز می‌بیند، بلکه تیمش در تمامی پست‌ها همین وضعیت را دارد و به خاطر همین او دغدغه‌ای بابت مصدومیت‌ها یا محرومیت‌های احتمالی نخواهد داشت و شاید به همین خاطر باشد که این‌روزها در چهره او هیچ استرس و نگرانی دیده نمی‌شود!

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز