سعی کردیم بازیکنانمان را خسته نکنیم؛

تارتار: گسترش فولاد تیم ضعیفی نبود/ نباید با این نتیجه مغرور شویم

۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۲۱:۳۰:۵۲
کد خبر: ۵۹۲۶۵۳
تارتار: گسترش فولاد تیم ضعیفی نبود/ نباید با این نتیجه مغرور شویم
سرمربی پارس جنوبی جم گفت: همه بازیکنان ما خوب بودند و بابت این نتیجه از آن‌ها تشکر می‌کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی تارتار پس از پیروزی مقابل گسترش فولاد گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم برای کسب پیروزی وارد میدان شده بودند. بعد گل زود هنگامی که دریافت کردیم به تیم‌مان شوک وارد شد. خوشحالم که توانستیم در شرایطی به بازی برگردیم که پنالتی هم از دست داده بودیم. ولی برگشت به بازی و پیروزی چهار بر یک برای ما ارزشمند است. من از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم که تمام نکاتی که به آن‌ها گفتم را پیاده کردند. گسترش هم بعد از ۱۰ نفره شدن شرایط سختی را پشت سر گذاشت.

تارتار در مورد آلویس نانگ افزود: نانگ دیر به ما اضافه شد. امروز هم با توجه به این که به نتیجه دلخواه رسیده بودیم او را زود تعویض کردیم. وقتی به نتیجه دلخواه‌مان رسیدیم سعی کردیم بازیکنان‌مان را خسته نکنیم. هفته آینده در گرمای شهرستان جم بازی سنگینی پیش‌رو داریم. گسترش فولاد تیم ضعیفی نبود و در بازی دوستانه مقابل تراکتور توانست این تیم را متوقف کند. این تیم پس از ۱۰ نفره شدن تحلیل رفت و ما هم سعی کردیم با بازی خوب وقت بازی را بکشیم و بازی تمرینی انجام دهیم.

وی در ادامه گفت: بازی‌ها باید زیر نور برگزار شود و این یک قانون است و به همین دلیل بازی در یادگار امام برگزار شد. اگر بازی در بنیان دیزل هم برگزار می‌شد تماشاگر زیادی برای حمایت از گسترش فولاد نمی‌آمدند. بازیکنان با تجربه ما آنقدر تجربه دارند که نگذارند جوانان مغرور شوند. ما نباید با این نتیجه مغرور شویم. من این برد را به تمام هواردان جمی تبریک می‌گویم.

سرمربی پار جنوبی در مورد حریف تبریزی اظهار داشت: من نمتیوانم نقاط ضعف این تیم را مقابل رسانه‌ها بگویم. ما روی نقاط ضعف آنان در هفته گذشته کار کرده بودیم و شناخت نسبی داشتیم. امروز همه بازیکنان ما خوب بودند و بابت این نتیجه از آن‌ها تشکر می‌کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز