فوتبال بالا و پایین دارد؛

بوناچیچ: نمی‌توانم قبول کنم تحقیر شدیم!

۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۲۲:۲۰:۲۲
کد خبر: ۵۹۲۶۶۳
بوناچیچ: نمی‌توانم قبول کنم تحقیر شدیم!
سرمربی گسترش فولاد گفت: حتی در سیاست هم وقتی دولت جدید بیاید به او وقت می‌دهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، لوکا بوناچیچ پسشکست سنگین مقابل پارس جنوبی گفت: قبل از هر چیز به حریف تبریک می‌گویم که بازی سرعتی به نمایش گذاشتند. ما در ۱۰ دقیقه اول بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و جلو افتادیم. اما بعد از دقیقه ۱۰ نکاتی که به بازیکنان گفته بودیم پیاده نکردند. آن‌ها باید تیم حریف را تحت فشار قرار می‌دادند. امروز روز ما نبود و از این که ۴ بر یک باختیم راضی هستیم.

بوناچیچ در ادامه گفت: بازیکنان جوانی را بازی دادیم. تیم‌های بزرگی مانند چلسی با این نتیجه شکست می‌خورند و نباید اسم این را تحقیر شدن گذشت. بهترین بازیکن ما علی ارجمندیان بود اما خط دفاع ما ضعیف بود. با وجود این که بازیکنان خط دفاعی با تجربه بودند اما بعد از اخراج بازیکنان‌مان شیرازه تیم از هم پاشید و نمی‌توانم قبول کنم گسترش فولاد تحقیر شده است. بازیکنان جوان من نشان دادند که می‌شود روی آن‌ها حساب باز کرد و مطمئنا در آینده بیش‌تر از آن‌ها استفاده می‌کنم. در نیمه دوم با دو مهاجم بازی کردیم و تاکتیک‌مان را تغییر دادیم. امروز روز خوب ما نبود مخصوصا برای بازیکنان خط دفاعی ما که نمایش خوبی نداشتند.

سرمربی گسترش فولاد تبریز ادامه داد: ما دو بازیکن مصدوم داشتیم. ابراهیم‌زاده بازیکن خوبی است و با این که ضعیف بود اما در کل بازیکن خوبی است و باید بعد از مصدومیت به شرایط قبل از مصدومیتش برسد.

بوناچیچ درباره مشکل تیمش در این دیدار تصریح کرد:  بیش‌تر مشکلات ما در بازی امروز ضعیف بودن جناحین ما بود و هیچ کدام از بازیکنان راست و چپ ما یک بار هم توپ‌گیری نکردند. در وسط زمین هم به یک بازیکن تمام عیار نیاز داریم اما باید بگویم که بعد از اخراج کاخا سخت بود به بازی برگردیم چون تیم حریف هم اعتماد به نفس پیدا کرده بود. می‌دانستم که تمام کننده خوب نداریم. باید خط دفاعی خوبی داشته باشی تا بتوانی بازی‌سازی کنید اما من هیچ چیزی از بازیکنان خط دفاعی ندیدم اما باز هم می‌گویم که من به بازیکنانم اعتماد دارم و در ادامه نتایج مورد نظرمان را می‌گیریم.

او افزود: فوتبال بالا و پایین دارد و بازیکنان باید فقط بدوند. ما چون نتوانستیم از خط جلو پیش برویم مجبور به عقب‌نشینی شدیم. ما این ریسک را کردیم که با تغییر تاکتیک نتیجه را تغییر دهیم. می‌دانم که کار راحتی در گسترش فولاد ندارم و از هیچ چیزی نمی‌ترسم. الان هر کسی حق دارد که درباره تیم نظری داشته باشد اما من پشت بازیکنانم هستم. اکنون شرایط به گونه‌ای است که انگار آمدیم اعدام شویم. حتی در سیاست هم وقتی دولت جدید بیاید به او وقت می‌دهند اما شما می‌خواهید من را اعدام کنید. البته شما حق دارید که به‌خاطر نتیجه انتقاد کنید. بازیکنانی که جذب کردیم مورد تایید من بوده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز