رضا شاهرودی در گفتگو با برنا:

پرسپولیس از همه تیم‌ها یک سروگردن بالاتر است/ منشا و طارمی به فرم مناسب خود خواهند رسید

۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۵:۳۰:۰۰
کد خبر: ۵۹۳۱۳۵
پرسپولیس از همه تیم‌ها یک سروگردن بالاتر است/ منشا و طارمی به فرم مناسب خود خواهند رسید
پیشکسوت پرسپولیس گفت: به طور کلی بچه‌ها در شرایط خوبی هستند و روند درستی را هم در پیش گرفته اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا شاهرودی پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس درباره  نخستین برد تیم پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در هفته اول مسابقات لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: اولین بازی همیشه سخت می‌شود و پرسپولیس توانست با اقتدار 3 امتیاز را کسب کند. در بازی دیدیم که تیم انسجام بسیار خوبی داشت، البته بازهم موقعیت هایی بودند که برای سرخپوشان از دست رفت اما نکته مهم برد بود که به دست آمد.

وی در ادامه افزود: بنده سایر بازی های هفته نخست لیگ را نیز دیدم به نظر من بچه ها از همه تیم ها یک سر و گردن بالاتر هستند. البته امسال توقعات از این تیم زیاد است چون سال گذشته پرسپولیس قهرمان شد. به نظرم سرخپوشان بازی اول را خیلی با قدرت ظاهر شدند و امسال هم مهمترین مدعی لیگ برای کسب مقام قهرمانی پرسپولیس است.

پیشکسوت پرسپولیس درمورد حضور منشا در ترکیب و عدم آمادگی او و طارمی اظهار داشت: منشا به خاطر مشکلاتی که داشت کاملا در تمرینات حضور نداشت. او بازیکن بزرگی است و می‌تواند به پرسپولیس کمک کند، طارمی هم کمی دیر به تیم اضافه شد اما این ها بازیکنان حرفه ای  هستند و من فکر می کنم تا بازی الاهلی به اوج آمادگی خود برسند. البته خوشبختانه در این پست کم بازیکن خوب نداریم و وحید امیری و علیپور آمادگی بسیار خوبی دارند،. به طور کلی بچه ها درشرایط خوبی هستند و روند درستی را نیز در پیش گرفته اند و مطمئن هستم با همین روند در بازی رفت و برگشت الاهلی عربستان را خواهیم برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز