بهترین‌های هفته اول لیگ هفدهم؛

زوج جدید پرسپولیس، سیم خاردار لیگ برتر/ دو ستاره عرب، در تیم منتخب

۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۷:۰۰
کد خبر: ۵۹۳۵۰۰
زوج جدید پرسپولیس، سیم خاردار لیگ برتر/ دو ستاره عرب، در تیم منتخب
گروه ورزشی برنا با نظر سنجی از کارشناسان زبده فوتبال ایران، بهترین‌ها و تیم منتخب هفته اول لیگ برتر را معرفی می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته اول لیگ هفدهم با 20گل به پایان رسید تا فوتبال ایران به داشتن فصلی جذاب امیدوار باشد. بدون شک در سال‌های اخیر این بهترین آغاز فوتبال ایران بوده است و تیم‌های کم ادعا بیشترین نقش را در این آغاز امیدوار کننده داشتند.

بهترین‌های هفته اول لیگ برتر به صورت زیر معرفی می‌شوند:

تیم هفته: پارس جنوبی جم- تیم تازه وارد لیگ برتر به پیروزی خوبی در خانه گسترش فولاد رسید و در اولین حضور در سطح اول فوتبال ایران 3امتیاز مهم را ثبت کرد.

مربی هفته: مهدی تارتار- او توانست با تعدادی جوان بی نام و نشان، تیم سرشناس لوکابوناچیچ را کاملا غافلگیر کند تا در روز دوم هفته اول، همه جا صحبت از او و تیمش باشد.

گل هفته: میثم دورقی- ضربه مهارنشدنی هافبک استقلال خوزستان مدلی وطنی از شوت‌های روبرتوکارلوس بود! دورقی با استفاده از یک ضربه کاشته، توپ را مستقیم به زیرطاق دروازه تراکتورسازان چسباند تا 3امتیاز دلچسب را در اهواز حفظ کند.

بازیکن هفته: کرارجاسم- هافبک عراقی با وجود توانایی‌های فنی بالا،  چیزی جز حاشیه را در فوتبال ایران ثبت نکرده است اما در آغاز لیگ هفدهم او فقط به فوتبال روی آورد تا به خوبی تیم مدعی استقلال را زمین‌گیر کند. توپ‌گیری‌ها و پاس‌های خط کشی شده کرار، بارها تیم منصوریان را آزار داد و دور از انصاف است اگر 3امتیاز این بازی به پای او نوشته نشود.

بازگشت هفته: نفت تهران- تیم تهرانی در نیمه اول به حریف تازه وارد خودش باخت اما در نیمه دوم تغییرات تاکتیکی حمید درخشان باعث شد تا این تیم که خیلی هم دیر بسته شد و هنوز هم با بحران دست و پنجه نرم می‌کند، به سه امتیاز حیاتی دست پیدا کند و رتبه سوم جدول را به خود اختصاص دهد.

بازی هفته: ذوب‌آهن-سیاه‌جامگان- یک تساوی با 4گل بدون شک نمی‌تواند بازی خسته کننده‌ای باشد. اصفهان و مشهد اگرچه امتیازات مسابقه را تقسیم کردند اما رضایت هر بیننده‌ای را جلب کردند.

11بازیکن منتخب هفته اول به صورت زیر هستند (لازم به توضیح است، با توجه به اینکه بیشتر تیم‌های لیگ برتر ایران با سیستم 1-3-2-4 بازی می‌کنند، تیم منتخب نیز با همین سیستم چیده می‌شود):

توضیحات:

ناصرسالاری با خروج‌های بی نقص خودش تمام نقشه‌های استقلال را برآب کرد تا تقریبا هیچ خطری دروازه آبادان را تهدید نکند.

مدافعان میانی پرسپولیس در دومین بازی که کنار هم قرار گرفتند، هماهنگی خوب و قابل اعتمادی از خودشان نشان دادند و حتی یک گل هم از پسر  شجاع به ثبت رسید تا هواداران از این زوج جدید راضی باشند و غیبت کاپیتان اول را اصلا حس نکنند.

حسین ساکی مقابل استقلال، مهره اصلی این تیم یعنی خسروحیدری را به خوبی مهار کرد و علی حمودی هم که در اواسط نیمه دوم برای پیکان به میدان آمد از عوامل مهم تهاجمی شدن و به گل رسیدن تیم جلالی و فرار از شکست این تیم بود.

جلال‌الدین علی محمدی، در بازی با سایپا به خوبی میانه زمین را بسته بود و گل تساوی تیمش را هم به ثمررساند تا سپاهان در اولین گام و در خانه خودش بازنده نباشد. ربیع عطایا هم برای دیگر تیم اصفهانی مهره‌ای تاثیرگذار بود و با یک گل و یک پاس گل مهمترین نقش را در خارج کردن یک امتیاز از مشهد داشت.

آلویس نانگ، اگرچه یک پنالتی را در ابتدای بازی از دست داد اما در ادامه بازی دبل کرد تا به قول معروف آتش به پا کند و پارس جنوبی پرگل ترین بازی هفته را رقم بزند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز