نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال:

برای لیگ برنامه ویژه ای داریم

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۰۹:۱۹
کد خبر: ۵۹۳۷۵۳
نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال گفت: در اردوهای تدارکاتی هدف کادر فنی هماهنگی بازیکنان است و نتیجه در اولویت ما نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال گفت: تیم ملی والیبال بانوان در اردوی تدارکاتی ویتنام چند بازی تدارکاتی در برابر تیم ملی کشور میزبان برگزار کرد و کادر فنی در شرایط سخت بازیکنان را به خوبی مورد ارزیابی قرار داده بود.

صادقی خاطرنشان کرد: بانوان ملی پوش در این مرحله از اردوی تدارکاتی بازیهای تدارکاتی خوبی را در برابر تیم ملی ویتنام که از مدعیان قاره کهن است برگزار کردند، آنها   از بین سه بازی که با تیم ملی ویتنام انجام دادند، 2 دیدار را در ست پنجم واگذار کردند البته این نتیجه در شرایطی رقم خورد که سالن محل برگزاری مسابقه استانداردهای اولیه را نداشت، به طور مثال به علت نبود هواکش در سالن بازیکنان با وجود گرمای زیاد در برابر حریف توپ زدند.

نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال تصریح کرد: گرمای سالن تا حدی طاقت فرسا بود که کادر فنی به بازیکنان اجازه بیش از 2 ست بازی کردن را ندادند و آن ها را بلافاصله تعویض می کردند با توجه به این شرایط از نتایج به دست آمده راضی هستم. امیدوارم رقابت هی لیگ باشگاهی امسال با حضور تیم های قدرتمند و سطح بالا برگزار شود و حامیان مالی زیادی برای حمایت از دختران والیبالیست اعلام آمادگی کنند.

وی گفت: امیدوارم در اکثر شهرها اسپانسر وجود داشته باشد تا هر بازیکنی این موقعیت را پیدا کند که در زادگاهش توپ بزند و قدرت لیگ بین تیم های شرکت کننده پخش شود و همین موضوع باعث رونق لیگ والیبال ایران در سطحی کلان می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز