۹۵درصد انتخابات برترین‌ها منصفانه بود؛

جلالی: حاضریم در مهمانسرای شهر جم اسکان پیدا کنیم/ هدف ما حضور در نیمه بالایی جدول است

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۷:۲۹:۱۶
کد خبر: ۵۹۴۱۱۷
جلالی: حاضریم در مهمانسرای شهر جم اسکان پیدا کنیم/ هدف ما حضور در نیمه بالایی جدول است
سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی با پارس جنوبی گفت: بازی دو تیم خوب و باکیفیت خواهد شد که تماشاگران بوشهری می توانند از آن لذت ببرند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مجید جلالی در مورد دیدار با پارس جنوبی در هفته دوم لیگ برتر در گفت‌وگویی رادیویی اظهار داشت: دومین بازی لیگ می‌تواند برای هر دو تیم بسیار حساس و تعیین‌کننده باشد. در هفته اول ما خوب بازی کردیم و دوران آماده‌سازی خوبی را هم پشت سر گذاشتیم. پیروزی پارس جنوبی در خانه حریف در هفته اول هم نشان می‌دهد آنها دوره آماده‌سازی خوبی را سپری کردند و برای لیگ، خودشان را آماده کردند. بازی دو تیم خوب و باکیفیت خواهد شد که تماشاگران بوشهری می توانند از آن لذت ببرند.

وی در مورد اینکه مدعی شده است امکانات در شهر جم به دلخواهش نیست و فاصله هتل تا ورزشگاه هم زیاد است، اظهار داشت: 17 روز پیش که مسابقات قرعه‌کشی شد، من با سرپرست تیم خودمان صحبت کردم و از او خواستم حتماً در شهر جم برای ما محل اسکان تهیه کند که بعد از چند روز به من گفتند شهر جم هتل ندارد و فقط یک میهمانسرا دارد. من تا حالا به شهر جم سفر نکرده‌ام، اما گفتند آن مهمانسرا نزدیک به ورزشگاه شهر جم است و شرایط متوسطی هم دارد. من به سرپرست تیم گفتم همان مهمانسرا را بگیرید، اما روز بعد از برگزاری هفته اول،‌ از طرف آن مهمانسرا تماس گرفته شد و به ما گفتند که جایی برای اسکان شما نداریم که من هم گفتم حضور ما در این شهر هماهنگ‌شده بوده است. سرپرست تیم به من گفت می‌توانیم هتلی در عسلویه بگیریم که از آنجا تا ورزشگاه با اتوبوس حدود 50 دقیقه زمان داریم.

وی افزود: بازی تیم ما با پارس جنوبی 9 شب است و من باید 6 بعدازظهر تیم را از هتل بیرون بیاورم و در گرمای شدید به ورزشگاه بیاورم که نزدیک یک ساعت هم باید در گرمای شدید در راه باشیم، این به صلاح تیم ما نیست، من به این موضوع اعتراض دارم. من نه کاری به تیم جم، نه به مدیر،‌ مربی این تیم کاری داشتم. همه آنها برای ما قابل احترام هستند.

سرمربی پیکان در مورد اینکه فاصله ورزشگاه خانگی شما تا هتل در تهران چقدر است، گفت: این فاصله کمتر از 35 دقیقه است، اینگونه نیست که تیم ما 50 دقیقه در اتوبوس باشد. از نظر آب و هوایی هم شرایط در جم سخت است و اگر تیمی نتواند در شهر جم اسکان پیدا کند شرایط برایش سخت‌تر می‌شود. اگر تیم پارس جنوبی بخواهد در اهواز بازی کند و این تیم را در 50 کیلومتری این شهر اسکان بدهند، این شرایط برای پارس هم سخت می‌شود. شاید من در تهران هم بخواهم بین محل کارم تا منزلم رفت و آمد کنم حدود یک ساعت و نیم در راه باشم، اما شرایط تیم با شرایط زندگی من فرق می‌کند. اگر نصف انرژی تیم بخواهد در اتوبوس صرف شود، آن هم در هوای بسیار گرم و مسیر طولانی این مسئله به صلاح هیچ‌کس نیست، چه تیم پارس باشد چه هر تیم دیگری.

سرمربی پیکان تصریح کرد: ما حاضریم در مهمانسرای شهر جم اسکان پیدا کنیم، حرفی هم نداریم. اگر در فاصله شش روز مانده به مسابقه به ما بگویند جایی نداریم، این شرایط را سخت می‌کند، ممکن است این شرایط برای تیم خودشان هم در شهر دیگر به وجود بیاید. من خودم بچه شهرستان و روستا هستم، می‌دانم برخی از شهرها امکانات ندارند، نمی‌خواهم امکانات مان را به رخ کسی بکشیم، فقط موضوع تیم مهم بود. اگر طوری صحبت کرده‌اند که برای مردم استان بوشهر سوءتفاهم شده عذرخواهی می‌کنم. منظورم این بود که قبل از بازی شرایط سختی برای تیمم فراهم نشود.

وی در مورد برگزاری مراسم برترین‌های فوتبال و حضور برخی از بازیکنان سابقش در بین نامزدها گفت: مراسم را خیلی خوب دیدم و 95 درصد از انتخاب‌ها منصفانه بوده است. از سازمان لیگ و فدراسیون تشکر می‌کنم.

جلالی در مورد هدفگذاری پیکان در این فصل گفت: هدفگذاری ما این است که در نیمه بالایی جدول باشیم و رتبه‌ای بهتر از فصل قبل به دست بیاوریم.

نظر شما