سر مربی تیم امید پرسپولیس در گفتگو با برنا:

دربی همواره حساسیت خاص خود را دارد/ ۶ بازیکن امید در اختیار تیم بزرگسالان است

۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۰:۳۰
کد خبر: ۵۹۴۳۴۶
دربی همواره حساسیت خاص خود را دارد/ ۶ بازیکن امید در اختیار تیم بزرگسالان است
سرمربی تیم امید پرسپولیس گفت: تیم به لحاظ فنی در شرایط مناسب قرار دارد و ما فردا برای برد به زمین می رویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، منوچهر عبدالله نژاد پیشکسوت پرسپولیس و سرمربی تیم امید باشگاه درباره دربی تیم های امید که فردا برگزار می شود، به خبرنگار برنا گفت: دربی همواره در تمامی مقاطع حساسیت خاص خود را دارد و به لحاظ ذهنی و روانی باید بازیکنان برای این بازی به خوبی آماده باشند.

وی افزود: در رده سنی بزرگسالان بازیکنان بسیار بهتر استرس را هضم می کنند اما این بازیکنان جوان هستند و اگر به آنها فشار بیاوریم که فقط برد و حتما باید بازی را برد  امکان دارد، استرس در روند کاری تیم تاثیر منفی بگذارد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت تیم امید گفت: تیم به لحاظ فنی در شرایط مناسب قرار دارد و ما فردا برای برد به زمین می رویم، اگرچه هنوز هفته های ابتدایی است و تیم ها همگی در یک حد هستند، البته شش بازیکن ما در اختیار تیم بزرگسالان است و منتظر هستیم آقای برانکو در صورت صلح دید چند بازیکن را در اختیار ما قرار دهد،البته تیم بزرگسالان هم پنجشنبه با تراکتورسازی بازی دارد و بازی آنها اولویت دارد.

عبدالله نژاد در ادامه عنوان کرد: نباید فراموش کرد که تیم امید رسالت خود را به خوبی انجام داده و وقتی مربی مانند برانکو 6بازیکن را به تیم بزرگسالان می برد و برای آنها کارت بازی صادر می کند، بدان معنا است که ما توانستیم به خوبی وظیفه خود در بازیکن سازی را انجام دهیم.

عبدالله نژاد در پایان خاطرنشان کرد ارتباط خوب و نزدیکی بین تیم بزرگسالان و امید وجود دارد که این مهم  باعث روحیه و انگیزه بیشتر بچه‌ها خواهد شد و خیلی مهم است بازیکنان نخبه احساس کنند فاصله تیم امید با تیم اصلی خیلی زیاد نیست و به همین منظور ما علاوه بر نفرات مستعدی که در اختیار داریم، چند بازیکن جدید را هم در نظر داریم.

او همچنین اعلام آمادگی کرد؛ برای بازیکنان شاخص تیم امید امکان حضور در تمرینات و حتی اردوهای تیم اصلی فراهم شود تا آنها شانس نشان دادن خود را پیدا کنند.

نظر شما