اشتباه داوری همیشه وجود دارد؛

ویسی: بازیکنان استقلال را به خوبی می‌شناسم/ می‌توانیم در آزادی امتیاز بگیریم

۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۳:۵۸:۰۰
کد خبر: ۵۹۵۳۷۰
ویسی: بازیکنان استقلال را به خوبی می‌شناسم/ می‌توانیم در آزادی امتیاز بگیریم
سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید که تیمش برای کسب امتیاز به پایتخت آمده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر استقلال در هفته دوم، گفت: با توجه شروع مسابقات و این که هنوز هماهنگ نشده‌ایم، امتیاز گرفتن در بازی‌های اول بسیار مهم است. ما برای کسب امتیاز به تهران آمده‌ایم. اگر توانستیم سه امتیاز و اگر نشد با یک امتیاز به اهواز برگردیم.

ویسی ‌اضافه کرد: در تیم‌هایی که تا به حال در اختیار گرفته‌ام، انقلاب صورت گرفته است. بازیکنان زیادی از این تیم جدا شده‌اند و بازیکنان جدید زیادی هم آمده‌اند. ۲۰ بازیکن از تیم فوتبال استقلال خوزستان که چهار سال با یکدیگر بازی می‌کردند جدا شدند اما ما تلاش می‌کنیم که یک تیم خوب در لیگ داشته باشیم.

سرمربی استقلال درباره وضعیت استقلال تهران، گفت‌: هیچ بازی‌ای مثل بازی قبلی نیست. ما مقابل تراکتورسازی تیم بسیار ضعیف و بدی بودیم. شانس یار ما بود و بازی را بردیم. استقلال هم در بازی قبلی خود عملکرد خوبی نداشت اما فردا برابر تماشاگران خودش با یک تیم تکمیل به میدان خواهد آمد. ما احترام خاصی برایشان قائلیم و از نظر تاکتیکی برنامه‌های آنها را می‌شناسیم. ما یک استقلال پر قدرت را مقابل خودمان می‌بینیم.

وی درباره این که به داور دیدار فردا اطمینان دارد یا خیر؟ گفت‌: اگر داوری قرار باشد با مشکلی مواجه شود، مردم با هوش هستند و رسانه‌ها هم همه چیز را می‌بینند. فکر نمی‌کنم طوری باشد که حق تیمی ضایع شود. اشتباه داوری همیشه وجود دارد. یک روز به سود ما و یک روز به ضرر تیم ما است. نباید این موضوع را خیلی بزرگ کنیم که داوری ما زیر سوال برود. ما با تمام وجود از سوت‌های داور اطاعت می‌کنیم و به بازیکنان‌مان نیز یاد می‌دهیم که به داور اعتراض نکنند.

ویسی درباره بیت سعید، بازیکن استقلال، بیان‌ کرد: شناخت خوبی از بیت سعید دارم. البته بهتر است این را بگویم که تمام بازیکنان استقلال را به خوبی می‌شناسم. برنامه خاصی برای آنها دارم. در مورد بیت سعید هم باید بگویم که خصوصیات تاکتیکی و تکنیکی او را به خوبی می شناسیم و می‌توانیم برابر او عملکرد خوبی داشته باشیم. فکر می‌کنم که بیت سعید روز خوبی مقابل ما نداشته باشد.

وی در پایان صحبت‌های خود درباره این که رضا کرملاچعب، بازیکن تیمش عنوان کرده که می‌خواهد با گلزنی به استقلال باعث خوشحالی هواداران پرسپولیس شود، گفت‌: بازی‌هایی که مقابل دو تیم استقلال و پرسپولیس انجام می‌شود شاید باعث شود جوانان وارد حاشیه شوند. جو ورزشگاه، جو بازی یا حتی جو رسانه‌ها هم شرایط حساس بازی را نشان می‌دهند. وقتی من در بازی‌های معمولی به نشست خبری می‌آیم شاید نهایتا چهار یا پنج خبرنگار حضور داشته باشند اما برای بازی استقلال شاهدیم که تمام صندلی‌ها پر است.  کرملاچعب شاید به خاطر این حساسیت جو گیر شده و صحبتی را انجام داده اما حتما با او صحبت خواهم کرد که اتفاقی در زمین رخ ندهد. اگر واقعا چنین مطلبی را عنوان کرده، من از اهالی فوتبال عذرخواهی می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز