حدادی می‌تواند همچنان برای ایران افتخارآفرینی کند؛

سلطانی‌فر: باید فدراسیون بسکتبال برای رقابت‌های جهانی هم برنامه‌ریزی کند

۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۸:۴۰:۳۲
کد خبر: ۵۹۵۴۳۹
سلطانی‌فر: باید فدراسیون بسکتبال برای رقابت‌های جهانی هم برنامه‌ریزی کند
وزیر ورزش و جوانان عصر امروز در اردوی تیم ملی بسکتبال حاضر شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان عصر امروز در ورزشگاه آزادی حاضر و بعد از شرکت در تمرینات تیم ملی کشتی، در اردوی بسکتبالیست‌ها شرکت کرد.

وزیر ورزش وجوانان با ابراز خرسندی از فرایند آمادگی تیم ملی بسکتبال ایران، پتانسیل این رشته در کشور را بالا دانست و اظهار داشت: از زحمات آقای مشحون تشکر مى کنم. بسکتبال ایران در عرصه آسیا موفقیت های خوبی بدست آورده است اما دیگر وقت آن رسیده که برنامه ریزی ها به سمت موفقیت فراتر از مرزهای قاره کهن باشد.

سلطانی فر تصریح کرد: وقت آن رسیده است که فدراسیون بسکتبال با برنامه ریزی منسجم تر، گسترده تر و بهتر شرایط و بستر موفقیت این رشته در خارج از مرزهای آسیا را فراهم کند چرا که بسکتبال ایران شایستگی های لازم را دارد.

وزیر ورزش و حوانان گفت: هر چند که در قاره های دیگر تیم های قدر و حریفان صاحب نامی وجود دارد اما قطعا اگر هدف فقط حضور در رقابتهای جهانی باشد، پیشرفتی حاصل نمی شود بنابراین باید فدراسیون بسکتبال برای رقابت های جهانی هم برنامه ریزی داشته باشد.

سلطانی فر گفت: خوشحالم که بازیکنان خوبی را در تیم ملی می بینم، ملی پوشانی نظیر حامد حدادی که کسوت و افتخار بیشتری نسبت به بقیه دارد و جوانان شایسته ای که می توانند برای ایران همچنان افتخارآفرین باشند.

وزیر ورزش و جوانان با آرزوی موفقیت برای تیم ملی بسکتبال ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا در لبنان ابراز امیدواری کرد که بسکتبال کشور با برنامه ریزی منسجم تر موفقیت های بیشتری را هدف قرار داده و با تلاش زیاد مجددا المپیکى شوند.

در حاشیه تمرین تیم ملی بسکتبال ایران، حامد حدادی کاپیتان تیم ملی ایران از حضور وزیر ورزش و جوانان در سالن محل تمرین ملی پوشان بسکتبال ایران به نیکی یاد کرد و اظهار داشت: خوشحالم که بالاخره یک مقام عالی‌رتبه ورزشی در تمرینات تیم ملی بسکتبال حضور یافت از حمایت های سلطانی فر از طرف ملی پوشان تشکر می کنم و امیدوارم حمایت های وزارت ورزش و جوانان که به نسبت گذشته توجه زیادی به رشته های مختلف از جمله بسکتبال دارند، ادامه داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان در این دیدار از طباطبایى مدیر مجموعه آزادى خواست تمامى امکانات مناسب مورد نیاز محل تمرین تیم هاى ملى بسکتبال ایران کاملا مهیا شود.

در این بازدید رضا مشحون مدیر تیم های ملی و مهران سررشته سرپرست تیم ملى گزارشی از فرایند آماده سازی تیم ملی بسکتبال ارائه دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز