سپیدرود یک_سیاه‌جامگان دو؛

سپیدرود در خانه سیاه شد

۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۱:۵۷:۴۹
کد خبر: ۵۹۵۴۷۷
سپیدرود در خانه سیاه شد
سپیدرود در ادامه رقابت‌های لیگ برتر به مصاف سیاه‌جامگان رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال سپیدرود رشت در دومین دیدار خود در رقابت‌های لیگ برتر به مصاف  سیاه‌جامگان رفت که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به نفع میهمان به پایان برسد.

سپیدرود به عنوان میزبان به دنبال رسیدن به سه امتیاز این دیدار بود و بازی را هجومی آغاز کرد. در دقیقه 12موسوی، مدافع پیشتاخته سپیدرود توپ ارسالی از سمت چپ زمین را با ضربه سر زد که توپ با اختلاف کمی از روی دروازه به بیرون رفت.

پاس بادامکی به ملکیان با اشتباه مدافعان سپیدرود در دفع توپ به امرایی رسید تا او با شوت روی پا از روی خط محوطه جریمه گلزنی کند.

مردان نظر محمدی به سمت دروازه حملات متعددی کردند اما نتوانستند به گل برسند . در دقیقه 28 شوت پر قدرت میرجوان نزدیک بود سپیدرود را به گل برساند که ناصری با واکنش به موقع آن را تبدیل به کرنر کرد. نیمه نخست با توجه به حملات پی در پی سپیدرود با نتیجه یک بر صفر به نفع سیاه‌جامگان به پایان رسید.

در نیمه دوم سپیدرود با تشویق هواداران پرشور خود برای رسیدن به گل به سمت دروازه سیاه‌جامگان حمله کرد. در دقیقه 46 شوت پشت محوطه بادامکی به مدافعان سپیدرود برخورد کرد و به بیرون رفت.

در دقیقه 70 نفوذ پناهی از سمت راست محوطه جریمه سپیدرود و شوت او برگشت داده شد

در دقیقه 80 حرکت در عرض پناهی و پاس او را ملکیان با وجود اینکه به سختی توپ را کنترل کرد، با شوت پای چپ تماشایی به کنج دروازه سپیدرود فرستاد تا سیاه جامگان با نتیجه 2 بر صفر پیش بیافتد. بعد از دریافت گل دوم سپیدرود حملات خود را بیشتر کرد تا در دقیقه 82  پنالتی‌ای که نزهتی گرفته بود را حق‌شناس، مهاجم تعویضی سپیدرود به سمت چپ دروازه سیاه جامگان زد که توپ با عبور از زیر دستان ناصری تبدیل به گل شد.

حملات مکرر مردان نظرمحمدی به نتیجه نرسید و سپیدرود در خانه تن به شکست داد.

مصطفی احمدی در دقیقه 45 از سوی داور دیدار کارت زرد دریافت کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز