مرتضی اکرمی:

دیدار رده‌بندی قهرمانی آسیا را بدون مشکل قضاوت کردم

۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۴۹:۴۹
کد خبر: ۵۹۶۲۲۶
دیدار رده‌بندی قهرمانی آسیا را بدون مشکل قضاوت کردم
داور بین‌المللی کشورمان در مسابقات قهرمانی مردان آسیا از حضورش در این دوره از رقابت‌ها گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرتضی اکرمی در نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا به نمایندگی از کشورمان حضور داشت.

این داور بین‌المللی درباره قضاوت‌هایش در این دوره از مسابقات گفت: در این دوره از مسابقات که به میزبانی اندونزی برگزار شد در مجموع 9 مسابقه را سوت زدم. در این بین 5 مسابقه را به عنوان داور اول قضاوت کردم و در 4 دیدار به عنوان داور دوم حضور داشتم.

اکرمی در ادامه به قضاوت دیدار رده‌بندی مسابقات قهرمانی مردان آسیا اشاره کرد و گفت: در دیدار دو تیم کره جنوبی و اندونزی که دیدار رده‌بندی مسابقات بود  به عنوان داور دوم حضور داشتم که در این دیدار بدون ایراد بودم و موفق شدم نمره 98 را بگیرم.

اکرمی خاطرنشان کرد: این پنجمین باری است که در یک تورنمنت بین‌المللی دیدار رده بندی را سوت می‌زدم. در مجموع سطح داوری این دوره از مسابقات بالا بود و شانزده داور بین‌المللی در آن حضور داشتند.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از 2 تا 10 مرداد به میزبانی کشور اندونزی برگزار شد و تیم والیبال ژاپن موفق شد در این دوره از مسابقات به مقام نخست دست پیدا کند. تیم ملی امید کشورمان که به نمایندگی از ایران در این مسابقات شرکت کرده بود در نهایت به مقام پنجمی رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز