سریال ادامه دار داوری‌ در فوتبال ایران؛

هفته مشکوک لیگ‌برتر/ استعفای خاموش رئیس و نگرانی منصوریان!

۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۸:۲۸:۱۸
کد خبر: ۵۹۶۲۸۲
هفته مشکوک لیگ‌برتر/ استعفای خاموش رئیس و نگرانی منصوریان!
اختلاف دو نهاد تصمیم گیرنده در مورد داوران فوتبال، حالا وارد فاز جدیدی شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رئیس دپارتمان داوری فوتبال ایران چند روزی است که به دفتر کار خود نمی‌رود و دلیل  این امر را هم به روشنی بیان کرده است. کامرانی‌فر از دخالت‌های کمیته داوران در دپارتمان داوری ناراضی است و ترجیح می‌دهد تا زمانی که در کار او دخالت می‌شود در خانه بنشیند و به امور شخصی برسد!

مهمترین دلیل نارضایتی کامرانی‌فر را می‌توان چینش داوران مسابقات لیگ برتر توسط کمیته انضباطی دانست. این موضوع محدود به رئیس دپارتمان داوران نمی‌شود بلکه این پرونده شاکیان سرشناس‌تری را هم به خود می‌بیند.

برجسته‌ترین شاکی چیدمان داوران در هفته دوم لیگ برتر، علیرضا منصوریان است. او که پس از بازی خانگی مقابل استقلال خوزستان از قضاوت داور گله و بابت این نوع سوت زدن ابراز نگرانی کرد، شاید ضرر دیده ترین فرد از داوری در هفته دوم باشد چرا که حداقل یک پنالتی مسلم برای تیمش گرفته نشد تا به راحتی دو امتیاز از چنگ استقلال پریده باشد!

به جز منصوریان، علی دایی و فرازکمالوند هم به قضاوت‌ها اعتراض داشتند و به این ترتیب حالا می‌توان خیلی راحت‌تر در مورد قهر و نارضایتی کامرانی‌فر صحبت کرد. دخالت در کار دپارتمان داوری توسط کمیته داوران باعث ضرر دیدن تیم آبی پایتخت شده و علاوه بر منصوریان چند مربی دیگر نیز فریاد اعتراضشان در هفته دوم درآمده است. شاید باید حق را به منصوریان داد و واقعا بابت این اتفاقات نگران بود! امید است که روزی برسد تا این نگرانی‌ها اصلا وجود نداشته باشند و به جای شنیدن عبارت خسته کننده و پوسیده "اشتباهات داوری"، شاهد عملکرد کم نقص داوران در مستطیل سبز باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز