امیدوارم در ایجاد ساختار مدرن باشگاه به موفقیت دست یابیم؛

کاشانی: از وزارت ورزش و جوانان تشکر می کنم

۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۸:۱۴:۳۶
کد خبر: ۵۹۶۶۸۵
جغفر کاشانی گفت: عضو جدید همراه با طاهری و گرشاسبی با حمایت وزارت ورزش و جوانان می توانند پرسپولیس را به یک باشگاه تبدیل کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جعفر کاشانی درباره انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس اظهار کرد: از وزارت ورزش و جوانان تشکر می کنم که یک بار دیگر به من اعتماد کرد و در بین اعضای هیئت مدیره جدید حضور دارم.

او درباره حضور گلپایگانی و حاجی بیگی در لیست هیئت مدیره  جدید پرسپولیس بیان کرد:  شناختی از اعضای جدید هیئت مدیره ندارم اما این 2 عضو همراه با طاهری و گرشاسبی با حمایت وزارت ورزش و جوانان می توانند پرسپولیس را به یک باشگاه تبدیل کنند.

عضو  هیئت مدیره پرسپولیس تصریح کرد: اکثر اعضای هیئت مدیره پرسپولیس در دوره قبل هم در هیئت مدیره حضور داشتند وفقط 2 عضو جدید به جمع هیئت مدیره اضافه شدند. براین اساس با حمایت وزارت ورزش و جوانان می توانیم در ایجاد ساختار مدرن باشگاه به موفقیت دست یابیم.

جعفر کاشانی بیان کرد: طاهری به مدت دو سال است که کارهای مدیریت باشگاه را انجام می دهد و توانایی اداره باشگاه را با حمایت سایر اعضای هیئت مدیره دارد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم وزارت ورزش و جوانان با سعه صدر و حمایت های خود باعث شکوفایی ورزش کشور شود.

نظر شما