استقلال-تراکتورسازی؛

دوئل منصوریان و گل‌محمدی/ مدعیانی که به دنبال نخستین برد هستند

۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۶:۳۰:۰۰
کد خبر: ۵۹۷۷۰۱
دوئل منصوریان و گل‌محمدی/ مدعیانی که به دنبال نخستین برد هستند
تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بی شک حساس ترین بازی هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران را باید دیدار تیم های استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز دانست؛ تیم های دوم و سوم جدول رده بندی در سال گذشته هنوز یک برد بدست نیاورده اند و هر دو تیم چشم به 3امتیاز این بازی دارند.

شاگردان یحیی گل محمدی در بازی با پرسپولیس نشان دادند علی رغم آنکه در فصل نقل و انتقالات از گرفتن بازیکنان جدید محروم بودند اما با همین داشته هایشان می توانند برای هر تیمی خط و نشان بکشند و اگر واکنش های خوب بیرانوند در نیمه دوم نبود پرسپولیس حداکثر با یک امتیاز به تهران می آمد و تردیدی وجود ندارد که آنها نخستین برد خود را در این بازی جستجو می کنند و از کوچکترین غفلت استقلال نهایت استفاده را خواهند برد.

اما استقلال اگرچه این هفته هم مانند چند هفته گذشته دچار برخی حواشی بوده اما نوع بازی مقابل استقلال خوزستان بسیاری از هواداران آبی پوشان پایتخت را به آینده امیدوار کرد و آنها چشم به این بازی دارند تا بازیکنانشان بتوانند سه امتیاز شیرین از تبریز کسب کنند اما یکی از مشکلات استقلال این روزها مصدمیت ستاره های این تیم است؛ بنا بر آخرین اطلاعات، فرشید باقری قطعا مقابل تراکتورسازی غایب خواهد بود و احتمال حضور فرشید اسماعیلی، لئوناردو پادوانی و خسرو حیدری در مصاف با تراکتورسازی اندک به نظر می‌رسد چراکه این بازیکنان هنوز اختصاصی کار می‌کنند و با توجه به فرصت اندک باقی مانده تا روز جمعه بعید به نظر می‌رسد که منصوریان روی آن‌ها ریسک کند.

نکته دیگر این بازی جدال تفکرات دو مربیجوان  است که چند بار رو دروی هم قرار گرفته اند و این دیدار را می توان دوئل منصوریان و یحیی گل محمدی  نامید. روی هم رفته باید جمعه منتظر یک بازی مهیج و زیبا باشیم و البته امیدواریم این دیدار با توجه به نیاز دو تیم به پیروزی پرگل باشد.

این دیدار ساعت20:45 دقیقه جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز