رییس مجمع نمایندگان استان هرمزگان:

آرامش مجموعه ورزش کشور بیانگر توانمندی مدیریتی دکتر سلطانی‌فر است

۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۳:۵۵
کد خبر: ۵۹۷۸۵۸
آرامش مجموعه ورزش کشور بیانگر توانمندی مدیریتی دکتر سلطانی‌فر است
رییس مجمع نمایندگان استان هرمزگان رضایتمندی جامعه از مدیریت سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان را خوب توصیف کرد و آرامش در مجموعه ورزش کشور را بیانگر مدیریت توانمند و مثمرثمر وزیر ورزش و جوانان دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین هاشمی تختی نژاد در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دکتر مسعود سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: در مدتی که دکتر سلطانی فر سکان مجموعه وزارت ورزش و جوانان را به عهده گرفته است، یک رضایت مندی در جامعه به وجود آمده، که این رضایت مندی در استان ها از جمله استان هرمزگان نیز وجود دارد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندر خمیر و ابوموسی، یکی از مهمترین خصیصه های حال حاضر ورزش کشور را آرامش و دوری از حاشیه عنوان و تصریح کرد: آرامش حاکم بر کل ورزش کشور اتفاق بسیار خوبی است . هرچند که نمی توانیم به صورت تمام و کمال عنوان کنیم هیچ تنشی وجود ندارد اما به نسبت دوره های گذشته این آرامش موجود یک حسن بزرگ محسوب می شود که بیانگر درایت و توانمندی مدیریتی دکتر سلطانی فر است.

هاشمی تختی نژاد از معرفی مجدد سلطانی فر به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش وجوانان ابراز رضایت کرد و گفت: با توجه به ارزیابی هایی که صورت گرفته به نظر می رسد دکتر سلطانی فر شانس بالایی برای حضور مجدد در این وزارتخانه با رای بالا داشته باشند.

وی مجموعه عملکرد دکتر سلطانی فر در این وزارتخانه در دولت یازدهم را مثبت ارزیابی کرد و توجه ویژه به استان های مختلف از جمله هرمزگان را یکی از شاخصه های خوب وزارت دانست و اظهار داشت: توسعه ورزش در مناطق مختلف وحدت ملی و امنیت ملی را تقویت می کند که امیدوارم در دولت دوازدهم هم علاوه بر استمرار، تقویت شود.

نظر شما