استقلال خوزستان یک- سایپا دو؛

خط و نشان دایی برای علیمنصور

۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۱:۲۸:۵۶
کد خبر: ۵۹۸۴۵۸
خط و نشان دایی برای علیمنصور
سایپا در ادامه رقابت‌های لیگ برتر توانست استقلال خوزستان را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال سایپا در سومین هفته در رقابت‌های لیگ برتر به مصاف استقلال خوزستان رفت که این دیدار با پیروزی میهمان به پایان رسید.

در نیمه نخست آبی‌های خوزستان از امتیاز میزبانی خود استفاده کردند و توانستند موقعیت‌هایی بر روی دروازه حریف خلق کنند اما با دفاع و واکنش‌های اخباری دروزاه‌بان موفق سایپا مانع گلزنی تیم میزبان شد.

سایپا هم با فرار مهاجمان خود و ضدحملات که بدست آورد توانست دروازه استقلال خوزستان را تهدید کند اما امکان گلزنی برای بازیکنان سایپا به وجود نیامد تا این نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم استقلال خوزستان برای رسیدن به سه امتیاز خانگی حملات خود را بر روی دروزاه سایپا بیشتر کرد اما با دفاع مناسب شاگردان دایی گلی از دروازه سایپا گذر نکرد. بازی در دستان استقلال خوزستان بود اما در نهایت در دقیقه 56 سانتر روزبه شاه علیدوست با اشتباه عجیب علایی به محمد عباس زاده رسید تا این بازیکن با یک بغل پای ساده دروازه شیخ ویسی را باز کند  و طلسم گل نخوردن های ویسی شکسته شود.

استقلال خوزستان بعد از دریافت گل نخست به سمت دروزاه سایپا حمله کرد اما شاگردان دایی از توپ به دست آمده استفاده کردند و در دقیقه 59 علی قلی زاده توپ را از مقابل علایی عبور داد و با حرکت پا به توپ به سمت دروازه شیخ ویسی در شرایط تک به تک با وی قرار گرفت و در شرایطی که هیچ کدام از مدافعان استقلال خوزستان حرکتی برای متوقف کردن او انجام ندادند، با نوک پا دومین گل خود در لیگ برتر را برای سایپا به ثمر رساند.

آبی‌های خوزستان برای فرار از شکست بعد از حملات مکرر در دقیقه 75 کرنر طالب ریکانی از سمت راست با ضربه سر رضا کرملاچعب به گل اول تیم اهوازی تبدیل شد تا اختلاف به یک گل کاهش یابد.

آبی‌های خوزستان تلاش بسیاری کرد تا گل خورده را جبران کند اما شاگردان سایپا در دقایق حساس به پیروزی رسیدند. تیم فوتبال سایپا در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف استقلال می‌رود.

علیرضا زنوندی و سلمان بحرانی بازیکنان استقلال خوزستان از سوی داور کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال سایپا با 7 امتیاز در جایگاه نخست و استقلال خوزستان با چهار امتیاز در جایگاه هشتم  لیگ برتر قرار دارد.

نظر شما