کمتر از تیم حریف اعتراض کردیم؛

دایی: بازی به بازی شرایط‌مان در لیگ بهتر می‌شود

۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۲:۰۷:۱۶
کد خبر: ۵۹۸۴۶۳
دایی: بازی به بازی شرایط‌مان در لیگ بهتر می‌شود
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: شک نکنید که شرایط مان بهتر هم خواهد شد. تلاش می‌کنیم بازی به بازی شرایط مان در لیگ بهتر شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا، پس از پیروزی 2 بر یک تیمش برابر استقلال خوزستان در نشست خبری حاضر شد و درمورد این مسابقه اظهار داشت: خوب شروع کردیم و موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم که می‌توانستیم نیمه اول کار را تمام کنیم. نیمه دوم صاحب بازی بودیم و توانستیم به دو گل برسیم. توانستیم اداره کنیم و پیروز شویم. متاسفانه موقعیت‌ها را به راحتی از دست می‌دهیم و باید روی این موضوع کار کنیم. در همان نیمه اول باید بازی را تمام می کردیم، اما با این حال تا آخر بازی کاملاً مسلط بودیم. این کمترین حق ما بود که با کمترین اختلاف گل به برتری برسیم.

وی ادامه داد: هنوز آن تیمی نشده‌ایم که مد نظر من است. باید هماهنگ‌تر شویم و مشکلات را در طول تمرینات برطرف کنیم. به همه بازیکنانم ایمان و اعتقاد دارم و شک نکنید که شرایط مان بهتر هم خواهد شد. تلاش می‌کنیم بازی به بازی شرایط مان در لیگ بهتر شود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا خاطرنشان کرد: به خوبی حریف را آنالیز کرده بودیم و در تمرین هم روی نقاط ضعف استقلال خوزستان کار کرده بودیم. به نظر من بازیکنانم به خوبی دستورات کادر فنی را در زمین اجرا کردند. دستورات تاکتیکی که به بازیکنان داده بودیم به خوبی در زمین پیاده شد و توانستیم پیروز شویم.

دایی افزود: شما صحنه‌ای که ترابی اخطار گرفت را ببینید. قبل از آن کولیبالی مرتکب خطای هند در محوطه جریمه شد و داور پنالتی ما را نگرفت، اما من تلاش کردم نیمکتم را آرام کنم. در مقابل اعضای نیمکت تیم حریف دائم در حال اعتراض بودند و کسی به آنها تذکر نداد. در عمر فوتبالی‌ام ندیده بودم. بهمن روشنایی کارهایی می‌کرد که من تا کنون در عمر فوتبالی‌ام ندیده بودم. در تمام طول بازی سعی کردم نیمکتم را آرام کنم و ما بسیار کمتر از تیم حریف اعتراض کردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز