سعید حسنی‌پور در گفتگو با خبرنگار برنا:

سلطانی‌فر بهترین انتخاب برای ورزش کشور است/ نمایندگان مجلس با رای بالا نهال امید را در دل ورزشکاران زنده نگه دارند/ تدبیر دکتر روحانی ستودنی است

۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۰۰:۴۷
کد خبر: ۵۹۸۵۲۱
سلطانی‌فر بهترین انتخاب برای ورزش کشور است/ نمایندگان مجلس با رای بالا نهال امید را در دل ورزشکاران زنده نگه دارند/ تدبیر دکتر روحانی ستودنی است
بازیکن سابق تیم ملی کاراته گفت: دکتر سلطانی‌فر در مدت کمی که در راس وزارت ورزش و جوانان قرار داشتند توانستند زمینه‌ساز موفقیت‌های بزرگی برای جامعه ورزش باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سعید حسنی‌پور طلایی کاراته ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون و مربی حال حاضر تیم ملی کاراته درخصوص انتخاب مجدد دکتر مسعود سلطانی‌فر به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان صحبت کرد.

حسنی‌پور در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به معرفی دکتر سلطانی‌فر از سوی دولت دوازدهم اظهار کرد: باعث خوشحالی است که بازهم این اتفاق افتاد و ایشان برای چهار سال دوم دولت تدبیروامید نیز به مجلس معرفی شدند و من به عنوان یک شهروند و ورزشکار از دکتر روحانی سپاسگذارم که با تدبیرشان نهال امید را همچنان در دل ورزشکاران و دوستداران ورزش زنده نگاه داشتند.

وی در ادامه افزود: دکتر سلطانی‌فر در مدت کمی که در راس وزارت ورزش و جوانان قرار داشتند توانستند زمینه‌ساز موفقیت‌های بزرگی برای جامعه ورزش باشند و توجه ویژه به مسئله بانوان و جوانان از مهم‌ترین نکاتی است که در این مدت ایشان به آن رسیدگی کردند. من به عنوان یک ورزشکار که چند سال از عمر خود را صرف تلاش برای بالا بردن پرچم کشورم در میادین بین‌المللی کرده‌ام از نمایندگان مجلس خواهش میکنم که دکتر سلطانی‌فر را با رای بالا در دولت دوازدهم راهی وزارت ورزش و جوانان کنند که ایشان بتوانند با پشتوانه و دلگرمی بیشتر مسیر موفقیتی را که آغاز کرده‌اند ادامه دهند.

قهرمان سابق کاراته آسیا و جهان خاطرنشان کرد: با توجه به سوابق مدیریتی قوی که ایشان از سالیان گذشته با خود همراه دارد و به بدنه دولت نیز نزدیک است می‌تواند سبب خیر و برکات زیادی برای ورزش کشور باشد. نکته مهم دیگر در خصوص وی این است که اهالی ورزش را به خوبی می‌شناسد و با نخبگان ورزش آشناست و نوید این را می‌دهد که روزهای خوبی در انتظار ورزش کشور خواهد بود.

نظر شما