با حضور معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان؛

سمینار آموزشی دغدغه‌های فرهنگی و رسانه‌ای برگزار شد

۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۹:۳۶:۱۰
کد خبر: ۵۹۸۷۹۲
سمینار آموزشی دغدغه‌های فرهنگی و رسانه‌ای برگزار شد
سمینار آموزشی دغدغه های فرهنگی و رسانه ای عصر جدید با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان و دکتر محمد تقی امیری خراسانی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سمینار آموزشی دغدغه های فرهنگی و رسانه ای عصر جدید با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان و دکتر محمد تقی امیری خراسانی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان، کارمندان اداره کل ورزش و جوانان، کارشناسان فرهنگی و امور جوانان و دبیران سمن ها پنج شنبه 19 مرداد جاری در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

در ابتدای این سمینار آموزشی دکتر امیری خراسانی ضمن خوشا آمدگویی به معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان گفت: حوزه فرهنگی آ موزشی و پژوهشی سه حوزه خاص و گسترده است و نیازمند فعالیت فراوان است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اهمیت سه حوزه فرهنگی، آموزشی و پژوهشی گفت: برنامه های این سه حوزه باید با جدیت پیگیری شوند و باید به نحو احسن فعالیت های حوزه ورزش و جوانان را جلو ببریم.

وی ادامه داد: یکسری از فعالیت هایی که در ورزش و به خصوص در حوزه جوانان صورت میگیرد در همان زمان بازخورد آنچنانی نخواهد داشت اما در آینده مشخص خواهد شد که چه اتفاقات مثبت و مفیدی رخ داده است.

در ادامه این سمینار آموزشی عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان گفت: حوزه ورزش و جوانان در حوزه فرهنگی کشور قرار گرفته است و مسئولیت های کلان فرهنگی بر عهده آن است و این حوزه در این بخش باید در قبال مردم پاسخگو باشد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به نقش بسیار کلیدی و تعیین کننده ورزش در سلامت جامعه گفت: در حوزه ورزش یک مسئولیت کلان نسبت به مردم در جامعه داریم و آن موضوع سلامت مردم است.

وی ادامه داد جامعه ای می تواند ادعای پیشرفت و رسیدن به قله ها و اهداف مورد نظر را داشته باشد که از حداقل هایی برخوردار باشد و موضوع سلامت جزو آن مهم ترین حداقل هاست.

دکتر احمدی با بیان اینکه برای نهادینه کردن بحث ورزش در جامعه نیازمند فرهنگ سازی وآموزش هستیم گفت: یکی از مسئولیت های نهادهای آموزشی گسترش، توسعه و رشد ورزش است.

وی گفت: مهمترین وظیفه ما در دستگاه ورزش و جوانان عمومی سازی، فرهنگ سازی و نهادینه سازی ورزش است و آموزش مهارت های فنی در ورزش باید همراه با آموزش فرهنگی و اخلاقی باشد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد در حوزه فرهنگی و ورزشی، سالم سازی فرهنگی در جامعه ورزشی یک وظیفه مهم و کلان است و فضا های ورزشی، گفتمان های ورزشی، محیط های ورزشی و ارتباطات ورزشی باید به دور از هرگونه نا هنجاری باشد.

در پایان این برنامه معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان از برگزاری کنگره ملی جوانان خبر داد و گفت: کنگره ملی جوانان به میزبانی کرمان نیمه دوم سال 96 برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز