سهراب بختیاری‌زاده در گفتگو با برنا:

پیروز‌های پی‌در‌پی پرسپولیس استرس استقلالی‌ها را افزایش داده است

۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۲۸:۵۱
کد خبر: ۵۹۸۸۱۸
پیروز‌های پی‌در‌پی پرسپولیس استرس استقلالی‌ها را افزایش داده است
بازیکن اسبق استقلال گفت: پرسپولیس به عنوان حریف سنتی استقلال در هر بازی توانست امتیازات لازم را به دست آورد و این باعث شد تا مهاجمان آبی‌پوشان دچار استرس شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سهراب بختیاری‌زاده، بازیکن اسبق استقلال، درباره دیدار این تیم در رقابت‌های لیگ برتر مقابل تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: استقلال بازی خوبی مقابل تراکتورسازی داشت و توانست موقعیت‌های خوبی مقابل دروازه تراکتور ایجاد کند. آبی‌پوشان توانستند از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را ببرند تا نخستین برد خود را در رقابت‌های لیگ برتر کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه تراکتورسازی باتوجه به اینکه در این فصل نتوانست بازیکنی را جذب کند اما در دو بازی اخیر عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت، افزود: آبی‌پوشان با استفاده از امتیاز میزبانی توانستند پیروز میدان شوند. با این نتیجه مردان علیمنصور نسبتا به بالای جدول رسیدند تا با ارائه بازی‌های خوب بتوانند خواسته هواداران را انجام دهند و در نهایت قهرمان لیگ برتر شوند.

سهراب با تاکید بر اینکه تیم فوتبال استقلال مهاجمان خوبی دارد، اضافه کرد: در دیدارهای اخیر استقلال نتوانست به امتیاز لازم برسد و این استرس و فشار بر روی مهاجمان را افزایش می‌دهد. هنوز مهاجمان استقلال به شرایط روحی و روانی ایده‌آل نرسیدند تا بتوانند موقعیت‌های به دست آمده را به گل تبدیل کنند.

وی ادامه داد: پرسپولیس به عنوان حریف سنتی استقلال در هر بازی توانست امتیازات لازم را به دست آورد و این باعث شد تا مهاجمان آبی‌پوشان دچار استرس شوند. با برد مقابل تراکتورسازی و کسب سه امتیاز تا حدود بسیاری می‌تواند استرس و فشار روانی را از بازیکنان تیم استقلال کاهش دهد و با آرامش بیشتری به مصاف حریف بعدی خود بروند.

بازیکن اسبق استقلال با بیان اینکه بازیکن با کیفیتی است و می‌تواند به این تیم کمک‌های بسیاری کند، افزود: این بازیکن بازی به بازی بهتر می‌شود. جباروف با بازی خوبی که از خود نشان می‌دهد می‌تواند به استقلال کمک‌های بسیاری کند.

بختیاری‌زاده در پایان گفت: استقلال باید با سرعت بیشتری به آمادگی لازم برسد تا اختلاف امتیاز خود را با تیم‌های بالای جدول را کم کند. امیدوارم استقلال در بازی‌های آینده بتواند به امتیازات لازم برسد و از مدعیان جدی قهرمانی باشد.

نظر شما