آیرین آرتونیان در گفتگو با برنا:

سلطانی‌فر، لیاقت و توانایی لازم برای حضور در دولت دوازدهم را دارد

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۲۰:۳۰
کد خبر: ۵۹۹۷۴۷
سلطانی‌فر، لیاقت و توانایی لازم برای حضور در دولت دوازدهم را دارد
بانوی بسکتبالیست تیم ملی ایران گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انتخاب مجدد دکتر سلطانی‌فر بازهم آرامش را به ورزش هدیه کنند و اینکه مسیر پیشرفتی که آغاز شده را هموارتر نمایند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آیرین آرتونیان عضو تیم ملی بسکتبال بانوان ایران درخصوص انتخاب دکتر مسعود سلطانی‌فر به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از سوی دولت دوازدهم صحبت کرد.

آرتونیان در گفتگو با خبرنگار برنا با تمجید از انتخاب دکتر روحانی اظهار داشت: دکتر سلطانی‌فر یکی از وزرای دولت تدبیروامید در دولت یازدهم است و در مدتی که حضور داشت خدمات ارزنده‌ای را توانست برای ورزش کشور انجام دهد. با وجود همه تنگناها و مشکلات مالی که در این دولت وجود داشت ولی ایشان با برنامه‌ریزی و ظرفیت‌هایی که دارند توانستند زمینه‌ساز موفقیت‌های بزرگ برای ورزش کشور باشند.

وی در ادامه افزود: ورزش بانوان نیز از این پیشرفت مستثنی نبود و در خیلی از رشته‌های ورزشی بانوان ما در این مدت افتخارآفرینی کردند و این جای خوشحالی دارد که این وزیر لایق به ورزش بانوان توجه ویژه دارد. برای ما بسکتبالی‌ها نیز بزرگترین اتفاق صدور مجوز برای حضور ما در رقابت‌های بین‌المللی بود که این امر با زحمات و تلاش‌های دکتر سلطانی‌فر در این مدت به وقوع پیوست.

بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت حساس ورزش کشور و اینکه تیم‌ها باید خودشان را برای حضور در چند رویداد مهم آماده کنند از این‌رو نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انتخاب مجدد ایشان بازهم آرامش را به ورزش هدیه کنند و اینکه مسیر پیشرفتی که آغاز شده را هموارتر نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز